השתלת שיניים השוואת מחירים

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


השתלת שיניים השוואת מחיריםאם תשאלו כל בעל מקצוע, תקבלו תמיד את אותה תשובה: המחיר לא חשוב, העיקר האיכות. אלא שבפועל, כולנו יודעים שהמחיר משחק תפקיד בכל החלטת קנייה שאנחנו עושים ובצדק. אין שום טעם להתעלם מסוגיית המחיר, שגם אם אנחנו לא אוהבים לעסוק בה, היא חלק בלתי נפרד מהמציאות בה אנו חיים ולמעשה מהווה את החלק המכריע ביותר בהחלטות הקנייה שאנחנו עושים. מצד שני, זה לא אומר שצריך לוותר על כל הערכים האחרים לטובת המחיר הזול ביותר. במקרה של השתלת שיניים השוואת מחירים היא בהחלט פרוצדורה שנכון שתעברו, אבל עד גבול מסוים ועל כך נדבר כאן בשורות הבאות.

 

תפקידו של המחיר בהחלטה על קבלת טיפול רפואי

יש שיתייחסו אליה כאל שאלה מוסרית ממש ויש שיבחנו אותה מהזווית הכלכלית בלבד, אבל האם נכון לנו לבחון את המחיר כאשר אנו שוקלים קבלת טיפול רפואי? האם נכון לנו לבחור את הגורם המקצועי שיעניק לנו את הטיפול הרפואי רק על פי המחיר שאותו הוא מציע לנו? ובכן, התשובה היא לחלוטין לא ואין לכך שום קשר למוסריות. בעולם אוטופי מושלם היינו יכולים לשלם את המקסימום הנדרש כדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר בכל מצב ומצב. בעולם כזה גם היינו יכולים לשלם את המחיר הגבוה ביותר עבור כל מוצר או שירות שאנחנו צריכים ברמה הגבוהה ביותר, אבל בעולם המציאות בו אנו חיים, מחיר הוא בהחלט פרמטר שצריך להילקח בחשבון ולא ניתן באמת להתעלם ממנו. בהתאם לכך, אם בבירורים שאתם עושים סביב טיפול השתלת שיניים השוואת מחירים היא אופציה שאתם שוקלים ליישם, אתם לגמרי פועלים בצורה טבעית ונכונה. ואחרי שאמרנו את כל זה, מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שעליכם לקחת בחשבון וכאן הדברים מתחילים מעט להסתבך.

מחיר כן, אבל לא רק מחיר

את המציאות הפשוטה של שיקולי מחיר אל מול שיקולי איכות אתם מכירים היטב. זאת הסיבה שגם כשאתם קונים טלוויזיה חדשה לבית, אתם מחפשים טלוויזיה במחיר נמוך יחסית שנכנס במסגרת התקציב העומד לרשותכם, אבל אתם לא קונים טלוויזיה נטולת שם, מוניטין או ביצועים מינימליים רק בגלל שהיא עולה זול יותר. בטיפולי שיניים הדברים נכונים לא פחות ואולי אפילו יותר. השתלת שיניים היא פרוצדורה כירורגית מורכבת, שלעיתים כרוכה באתגרים לא קטנים. ישנן דרכים רבות להגיע אל התוצאה הסופית של סט שיניים מושתלות וישנן רמות שונות שבהן ניתן ליהנות או לא ליהנות מן התוצאה הסופית. אז מצד אחד אתם רוצים לשלם סכום כמה שיותר נמוך עבור הטיפול ומצד שני, אתם לא רוצים שהמחיר הנמוך הזה יבוא על חשבון הצלחת הטיפול ועמידותו לאורך זמן. לכן, במקרה של השתלת שיניים השוואת מחירים צריכה להיות השוואה מורחבת שמשווה לא רק את המחירים, אלא גם פרמטרים נוספים.

 

מה צריך לבחון לצד סוגיית המחירמה צריך לבחון לצד סוגיית המחיר?

לצד סוגיית המחיר, שאותה כאמור כבר אמרנו שבהחלט לגיטימי לבחון, אתם רוצים לבחון גם את הרמה המקצועית של הרופא המטפל, את הניסיון שלו בתחום הספציפי של השתלות שיניים, את טכנולוגיות הטיפול שהוא מיישם, את היכולת שלו להתמודד עם מצבים מורכבים כמו השתלת עצם או הרמת סינוס לפני השתלת השיניים, את היכולת שלו לבצע את הטיפול גם בהרדמה מלאה וכן הלאה. זה לא אומר שאתם צריכים את כל סל הכישורים של הרופא וזה גם לא אומר שאתם צריכים לבחור תמיד ברופא עם סל הכישורים הגדול והעשיר ביותר, אבל זה בהחלט אומר שאתם רוצים לברר מידע לגבי הרופא אותו אתם בוחנים כדי להבין עד כמה מדובר באיש מקצוע, שעושה את הכל כדי להעניק לפציינטים שלו את הערך המקצועי הגבוה ביותר. אם מצאתם רופא כזה שמציע לכם השתלת שיניים במחיר אטרקטיבי למדי וגיליתם שמדובר ברופא מצוין, חביב, אמין, מקצועי ובעל מוניטין, זאת יכולה כבר להיות בחירה מושלמת שלכם. מצד שני, אם קיבלתם הצעה זולה מאוד מתחת לטווח המחירים בשוק ואתם ניגשים אל מיטת הטיפולים עם תחושה שאתם לא ממש יודעים שום דבר על הרופא המטפל ושהוא לא אומר לכם שום דבר שאורכו גדול יותר משני משפטים, ייתכן שאתם רוצים לוותר על הרעיון של מחיר מציאה ולבדוק אופציות אחרות.

חשוב לדעת, המחירים די דומים

מה שחשוב לדעת בשלב הזה הוא, שהמחירים של השתלות שיניים אמורים להיות די דומים בין רופאי השיניים והמרפאות השונות. ישנם בהחלט מקרים בהם המחיר קופץ דרמטית, בעיקר בגלל מוניטין יוצא דופן של רופא מסוים, אבל בסך הכל, כל עוד תבדקו מספיק אפשרויות, תוכלו לגלות שההצעות שאתם מקבלים נעות פחות או יותר, סביב אותו טווח מחירים. ומדוע אנחנו אומרים זאת? מכיוון שחשוב עוד יותר שתגיעו לרופא שיניים שבידיו תרגישו מספיק בטוחים וחשוב עוד יותר שתוכלו להיכנס לטיפול עם ידיעה שאתם מפקידים את הפה שלכם בידיים מקצועיות ואכפתיות ושלא ביצעתם את ההחלטה לעבור את הטיפול אצל הרופא הספציפי רק בגלל שהוא הציע לכם את המחיר הזול ביותר.

הפרדוקס הוא שאת הדברים האלה אנחנו כולנו יודעים מעוד אינספור מוצרים ושירותים שאותם אנו קונים לאורך חיינו, אלא שלא תמיד אנחנו מקפידים על כך ולרוב אנחנו מוותרים קצת לעצמנו בתקווה שהפעם נוכל גם ליהנות ממחיר מציאה וגם ליהנות מאיכות יוצאת דופן. בטיפולי שיניים ובמיוחד בתחום הספציפי של השתלת שיניים השוואת מחירים היא חשובה מאוד גם בגלל שהיא לא מאפשרת לכם לשכוח מנושא המחיר ולוותר לעצמכם סביב העניין. בדקו את המחיר, זה בסדר גמור, אבל אל תשכחו לבדוק גם את הרמה המקצועית ותמיד התמקדו באופציות שמעניקות לכם את הביטחון הרב ביותר בתוך מסגרת התקציב שלכם.

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!