מידע בנושא ביטוח השתלת שיניים

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים

ביטוח להשתלת שינייםכיום ניתן לבטח כל דבר חומרי ופיזי שהוא בעל ערך, בין אם זוהי דירה, בית פרטי, חנות, מכוניות ועוד נכסים אחרים, ובין אם זהו גוף האדם על כל חלקיו השונים, שגם הוא בעל ערך רב וגם הוא עלול להינזק עם הזמן וכתוצאה מחבלות חיצוניות.

כשם שמקובל לרכוש פוליסות ביטוח עבור חפצים חומריים מסוימים, כך ניתן לרכוש פוליסות ביטוח עבור איברי גוף שונים, כמו רגליים, מיתרי קול, פנים וכדומה, וכמובן גם לעשות ביטוח השתלת שיניים.

בתחום של השתלות שיניים מוצעות פוליסות ביטוח נפרדות.  בדרך כלל אנשים מבטחים איברי גוף מסוימים מכיוון שהם חשובים לתחום העיסוק שלהם, כמו למשל זמרי אופרה שמבטחים את מיתרי הקול שבלעדיהם אין להם פרנסה או רצים אולימפיים וספורטאים אחרים שמבטחים את הרגליים מאותה סיבה.

ביטוחי השתלת שיניים כדאיים במיוחד בעבור אנשים עם שיניים בעייתיות ועם רקע גנטי בעייתי של השיניים.

כאמור מעלה, ניתן גם לעשות ביטוח השתלת שיניים. הביטוח כדאי גם מבחינת ההחזרים הכספיים עבור ההשתלות שעולות הרבה מאוד כסף, וגם מבחינת אחריות על ההשתלות עצמן.

לעתים קורה שהשיניים המושתלות בפה ניזוקות או נהרסות לגמרי במשך הזמן שחלף מההשתלה. רבים מהאנשים טוענים כי המרפאות בהן נעשו השתלות השיניים הן אלה שאחראיות למצב, ולכן הן צריכות לפצות אותם בכסף ולבצע השתלת שיניים חדשה.

נכון הדבר שרופא השיניים במרפאה אחראי על השתלת השיניים, אך לא תמיד הנזקים שהתהוו עם הזמן תלויים בו.

שיניים מושתלות מחזיקות מעמד זמן רב בפה אם שומרים על היגיינת הפה, אם מקפידים על תזונה נכונה ואם שומרים עליהן מפני מכות חיצוניות. כלומר, האחריות על שיניים מושתלות חלה גם על המטופל עצמו, ובמידה והוא זקוק להשתלת שיניים חדשה, עליו לשלם כספים רבים נוספים. לשם כך כדאי ואף רצוי לרכוש ביטוח השתלת שיניים.

סוגים של ביטוח השתלת שיניים

ביטוחי שיניים מחולקים לשתי קבוצות עיקריות. קבוצה אחת היא ביטוחי שיניים משמרים אשר כוללים טיפולי שיניים פשוטים כגון ניקוי אבנית, סתימות, עקירות וטיפולי שורש.

קבוצה אחרת היא ביטוחי שינים משקמים אשר כוללים טיפולי שיניים מורכבים יותר כגון גשרים, כתרים, השתלות שיניים, יישורי שיניים וכדומה.

חברות ביטוח רבות מציעות ביטוחי שיניים אשר כוללים בתוכם גם ביטוח השתלת שיניים. המחירים של פוליסות הביטוח משתנים בין חברה לחברה ובין סוג ביטוח אחד לסוג ביטוח אחר.

חשוב לבחון היטב מה מציעה כל חברת ביטוח בתחום ביטוחי השתלת השיניים והאם הפוליסה מתאימה למקרה המסוים.

פרוצדורת ביטוח השתלת שיניים

לצורך רכישת ביטוח השתלת שיניים צריך להציג בפני סוכן הביטוח את המסמכים הרפואיים אשר קשורים בהשתלת השיניים ואת אישור המרפאה על כך שהשתלת השיניים נערכה במסגרתה.

בטופס הבקשה לביטוח, הסוכן יבקש לפרט במדויק מהו מספר השיניים אשר הושתלו בפה, מהי הסיבה שבגללה היה צורך בהשתלת שיניים, מאיזה חומר עשויות השיניים המושתלות ומהם הסיכונים שעלולים לפגוע בהן.

הסוכן אשר ממלא את טופסי ביטוח השתלת שיניים מגדיר במדויק מהי פגיעה בשיניים מושתלות, על פי הגדרותיה של חברת הביטוח, כדי שלא יהיו אי הבנות עתידיות במקרה שבו נפגעות השיניים, וכמובן מגדיר את מצבי הפגיעה בשיניים מושתלות בהם חברת הביטוח תשלם על הנזק.

נושא הפגיעות בשיניים מושתלות הוא עדין מאוד וישנם סוגים רבים של פגיעות. ביטוח השתלת שיניים חייב לפרט באופן מדויק וברור מתי ובאילו מקרים חברת הביטוח מכסה בגין הפגיעות, מכיוון שכל חברת ביטוח מתייחסת לכך אחרת.

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!