המדריך המלא לבחירת רופא מומחה להשתלת שיניים

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים

בעבר עולם בריאות השיניים שם דגש עיקרי על בריאות השן ותפקודה ופחות על המראה האסתטי של השיניים. כיום, תחום השתלות השיניים התפתח תודות לטכנולוגיה של ימינו ותחום אסתטיקת השיניים מקבל מקום מרכזי לא פחות מבריאות השן ותפקודה.

ישנם דברים בסיסיים שהרופאים נדרשים מומחיות בנושא כמו: מבנה, בריאות ועמידות. בנוסף, היום המטופלים מצפים לקבל את הפתרון הכי טוב שיש לו, כולל בשימוש של הטכנולוגיה הכי טובה שיכלו לשמור על החיוך של המטופלים ומראה הפה. מדריך זה יעשה לכם סדר בבחירת רופא להשתלת שיניים.

קחו המלצות על רופאים מהסביבה הקרובה שלכם

בשביל לבחור רופא שיניים מקצועי ואמין עליכם לבדוק את ההמלצות של המטופלים בעבר ובהווה. אפשר לקבל את ההמלצות דרך האתר של הקליניקה או דרך שיחת טלפון.
תוכלו גם לבקש מהרופא תיק עבודות ובו צילומים או המלצות כתובות.

המלצות הינו כלי עוצמתי שממנו ניתן לדלות מידע על הרופאים שאתם בוחנים ולפי זה לקבוע אם הוא יתאים לכם או לא. תוכלו לבדוק את העמודים של הרופאים ברשתות החברתיות ולראות את הקליניקה, את המכשירים, את החומרים וכמובן תמונות של פציינטים מרוצים לאחר שעברו טיפול השתלת שיניים בחיפה.
בדקו כמה שנות ניסיון יש לרופא שאתם בודקים בתחום השתלות השיניים. רופא שיניים מנוסה עלול להיתקל בפציינטים שונים בתכלית והוא אמור לדעת כיצד להתמודד עם מקרים מגוונים. כל רופא מנוסה אמור לדעת כיצד להתייחס לכל מקרה לגופו ולהתאים עבורו את הטיפול הרצוי.

בדיקה של ניסיון הרופא

בתחום זה של רפואת שיניים ניסיון רב שנים של רופא להשתלת שיניים בחיפה מאוד חשוב ואף קריטי להצלחת הטיפול.
כל סטייה או טעות קטנה עשויה להיות קריטית להצלחת הטיפול. רופא טוב יידע לאפיין את תהליך ההשתלת השיניים בצורה מקצועית וטובה כדי שלא יהיו טעויות, ושהוא ידע לתדרך אתכם מה עושים מא' עד ת'.
לפני שתתחייבו לרופא מסוים, תוכלו לבדוק את המקצועיות של דרך שאלות של יתרונות וחסרונות השיטה שהוא חושב שהכי מתאימה לכם. זה יכול להעיד כי הרופא בטוח בעצמו, במקצועיות שלו וסוג הטיפול שהוא המליץ.
לעיתים רופאים יבחרו בשיטה שהיא רווחית יותר עבורו, לכן חשוב לברר למה הוא רוצה להשתמש באותה שיטה, ואל תתביישו לשאול אותו האם היא רווחית יותר, ולכן הוא בחר זאת.

איזה סוג מומחיות מן רופא השיניים צריך בשביל לעסוק בהשתלת שיניים?

נכון לזמנינו אנו, אין במדינת ישראל התמחות ייעודית בתהליך ההכשרה של רופאי שיניים המשקמים את חלל הפה בנושא ההשתלות. אין גם מניעה חוקית אשר לא מאפשרת לבצע השתלות שיניים. לכן, מומלץ לבחור רופא מומחה להשתלת שיניים בחיפה אשר מגיע מן התחומים: שיקום הפה או כירורגיית הפה והלסת.
כשאתם באים לבדוק על רופא להשתלת שיניים בחיפה חשוב לבדוק ברופא שיש לו הסמכה של רפואת שיניים, שזה תחום בענף השיניים לכל דבר המצריך לימודים של 4 עד 6 שנים. כדי לבדוק שאכן יש לו את התעודות ההסמכה במרפאה שלו – זה אמור להעיד על ההשכלה שלו ועל הידע שלו. במידה ואתם בוחרים ללכת לרופא ללא הסמכה, הוא עלול לבצע טעיות ולהזיק לבריאות הפה שלכם. ולבסוף, בדקו היטב האם זהו הרופא שתוכלו לסמוך עליו בטיפול כל כך רגיש.
בדיקה חשובה הקשורה לניסיון של היא אילו טכניקות הוא משתמש בזמן ביצוע השתלת שיניים. בשוק השתלות השיניים יש מגוון של שיטות השונות אחת מהשנייה ולא כל שיטה תתאים לכם כמטופלים.

קביעת תקציב והשוואת מחירים

רופא השתלת שינייםלפני שאתם נכנסים לכל הפרוצדורה של השתלת שיניים, ואם אתם רוצים להנות מהיתרונות המובהקים של השתלות שיניים עליכם להשקיע סכום כסף נכבד. כדאי לשים לב שטיפול זה אינו זול משום שאנחנו דואגים גם לתפקוד ובריאות השן וגם למראה האסתטי שלה.
המחירים בשוק השתלות שיניים נעים בטווחי מחירים מאוד מסויימים ומוגדרים, שנקבעו ע"י שירותי רפואת השיניים של קופות החולים. במידה ואתם מקבלים מחירים של הטיפול, כדאי להשוות אותם למחירים שקבעו מחלקות השיניים של קופות החולים.
שימו לב, שאם רופא מציע טיפול השתלת שיניים בעלות נמוכה למה שנקבע לא כדי לשכור את שירותיו. מצד שני לא כדי ללכת לרופא היקר שלנו. לכן, ההמלצה שלנו היא לערוך סקר שוק ולראות איזה רופא הכי מתאים לכם מקצועית ותקציבית.

מימון הטיפול לפי היכולת הכספית שלכם

טיפול השתלת שיניים נחשב לטיפול מאוד יקר, ולא תמיד יש לנו את היכולת הכלכלית לשלם את סכום הטיפול מכיסנו הפרטי, לכן אנו עושים ביטוח בריאות פרטי. ביטוח זה נועד לימים כאלו שתצטרכו לעבור פרוצדורה רפואית לא פשוטה, ושהביטוח יהיה שמה על מנת לכסות את העלות הכלכלית עבורכם.

עליכם ליצור קשר עם חברת הביטוח שלכם ולוודא מהו ההליך הבירוקרטי שאתם צריכים לעבור על מנת לקבל אישור למימון הטיפול.
כשאתם תבואו לחברת הביטוח שלכם כדי לבוא עם הצעת מחיר על כל שן שלכם בנפרד. יש סיכוי טוב שחלק מהטיפול יכוסה ע"י חברת הביטוח. חשוב שהרופא המטפל שלכם יציג יכולות התמודדות עם תביעות אלו משתי סיבות: האחת כי זה יכול להקטין את העלות של הטיפול, ושנית כי זה מעיד עוד יותר על הניסיון והמקצועיות שלו.

לסיכום, בשביל לבחור היטב רופא שיניים להשתלת שיניים כדי תבחרו לפי הפרמטרים שצויינו במהלך המאמר: המלצות מהסביבה הקרובה שלכם, בדיקת ניסיון של הרופא המיועד, שימו לב אם אתם רואים אם הוא אכן מוסמך לבצע השתלות שיניים, קבעו לכם תקציב ובצעו השוואה מחירים ולבסוף בדקו האם יש לכם כיסוי רפואי שיכול להקל על המחיר הטיפול. התרשמתם, רוצים לבדוק האם אתם צריכים השתלת שיניים ולשמוע חוות דעת? השאירו את הפרטים שלכם, ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ בחינם.

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!