טיפולי השתלת שיניים – מחירים

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים

מחירי השתלות שינייםטיפולי השתלת שיניים מוכחים כמוצלחים מאוד לבעיות של חוסר שיניים אצל אנשים מבוגרים שאיבדו אותן עקב בעיות של נסיגת חניכיים או בעיות אחרות.

שתלי השניים הם דמויי ברגים קטנים שעשויים מטיטניום. את שתלי השיניים מחדירים לעצם הלסת ובכך משקמים את הפה ומשחזרים את מבנה השיניים אשר נהרס.

המחירים של טיפולי השתלת שיניים שונים ממקרה אחד למקרה אחר, אך ככלל הם יקרים מאוד, עד כדי כך שהם יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים.

שיניים מושתלות אמורות להחזיק זמן רב בפה כל עוד מטפלים בהן נכון, על כן חשוב להתייחס אל המחיר בהתאם כי זוהי השקעה לטווח ארוך.

חשוב לדעת שלא כמו טיפולי שיניים רגילים אותם ניתן לקבל בכל מרפאת שיניים, טיפולי השתלת שיניים מומלץ לקבל רק במרפאות המומחות להשתלת שיניים.

תהליך הטיפול הוא מורכב וארוך, ומהסיבה הזו חשוב לפנות לרופאים מומחים בלבד. מכיוון שהשתלת שיניים היא עניין מורכב והיא מבוססת על חומרים יקרים, עלות הטיפול היא יקרה.

אמנם רופאי שיניים שאינם מומחים בטיפולי השתלת שיניים יגבו מחירים זולים יחסית, אך החומרים והטיפול לא יהיו באיכות טובה, ולטווח הרחוק זה יהיה יקר מאוד.

ממה מורכבים המחירים?

המחירים של טיפולי השתלת שיניים מורכבים מפרמטרים אחדים: מעלות השתלים עצמם, מעלות הכתר או הגשר שמונח מעל השתלים ומהמחירים של הטיפול עצמו.

השתלים עצמם הם הבסיס לכל תהליך השתלת השיניים ולכן הטווח של המחירים הוא רחב מאוד. חשוב לזכור כי חיסכון בעלות של שתלים בטווח הקצר עלול להוביל לבזבוז כספים רבים על התחזוקה שלהם בטווח הארוך.

ככל שהמחירים זולים יותר, כך איכות השתלים נמוכה ועלולות להיווצר בעיות של שבירת הברגים, בעיות של חוסר התאמה בין השתלים לבין הכתרים או בעיות מכניות אחרות שתיקונן עולה הרבה מאוד כסף.

כדי ליהנות משיניים מושתלות איכותיות, יש לקחת בחשבון שצריך לשלם כספים רבים בעבור טיפולי השתלת שיניים. בשתלים איכותיים כמעט ואין בעיות והם יכולים להישאר בפה לאורך זמן רב.

טווחי מחירים

המחירים, כאמור, משתנים מדי זמן ובהתאם לאיכות השתלים. להלן שלוש דוגמאות של מחירים נפוצים לטיפולי השתלת שיניים:

  • שתל לבד עולה בסביבות 3,000 שקלים אשר כוללים גם את המחיר של הטיפול.
  • מבנה לשתל שמורכב על השתל עצמו עולה בסביבות 1,300 שקלים.
  • המחיר הממוצע של כתר המכסה את השתל הוא בסביבות 1,800 שקלים. המחירים של הכתרים משתנים, מכיוון שהם תלויים בסוג שלהם ובמיקומם בפה.

כפי שניתן לראות מהמחירים, המחיר של טיפולי השתלת שיניים לשן אחת יכול להגיע ל-6,000 שקלים. לא תמיד השתלת שיניים היא דבר פשוט ולעתים יש צורך בפעולות נוספות שכרוכות בעלות נוספת, כמו לדוגמה השתלת עצם חסרה.

ראו גם:

השתלת שיניים all-0n-4

שיטות השתלת שיניים

השתלת שן בודדת

אולי יעניין אותך גם:

שיקום לאחר השתלות שיניים – להחיש את השיקום עם מכשיר לייזר מתקדם

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!