אודות – מרכז המומחים להשתלות וטיפולי שיניים

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


אין דבר שמשאיר רושם ראשוני חזק יותר מחיוך. לכולנו חשוב מראה הפה והשיניים שלנו. החיוך שנפרש על הפנים שלנו, יכול במידה כזו או אחרת לספר את סיפור החיים שלנו כולו. באתר המרכז המומחים להשתלות וטיפולי השיניים השונים, תוכלו למעשה למצוא את כל מה שרק רציתם כדי לשמור על בריאות חלל הפה, וכדי לבצע השתלות שיניים. אם גם אתם צריכים לבצע השתלת שיניים, הגעתם למקום הנכון! באתר האינטרנט שלנו, תוכלו למצוא מאמרים רבים אשר נכתבו על ידי מומחים להשתלות וטיפולי שיניים, מאמרים אשר מציעים מידע קריטי ורלוונטי שלא הכרתם לגבי בריאות חלל הפה שלכם. מאמרים אלה נכתבו על ידי מיטב המומחים בתחום, ובמרכז שלנו, תוכלו להיות בטוחים שבכל רגע נתון, אתם מטופלים על ידי מיטב המומחים בתחום רפואת השיניים.

השתלת שיניים – כל מה שלא ידעתם

השתלת שיניים מהווה את אחת מהפרוצדורות הרפואיות הכי מורכבות בתחום רפואת השיניים ושיקום חלל הפה. השתלת שיניים מתייחסת לתהליך שבו אנו לוקחים שיניים חולות, ומחליפים אותן למעשה בשיניים מלאכותיות חדשות לגמרי. כיום, אנשים רבים בעולם המערבי מתמודדים למעשה עם שיניים פגועות, שיניים שכאלה דורשות למעשה החלפה שלהן בשיניים חדשות, פעולה זו נקראת כאמור – השתלת שיניים. הסיבות להיווצרות הצורך במעבר השתלת שיניים הן מגוונות, ויכולות לנבוע בעקבות הזנחה, חבלה, או בעקבות גיל מבוגר יחסית. השתלת שיניים היא כאמור פרוצדורה מורכבת למדי, ועל כן, עליכם להבטיח כי אתם מפקידים את בריאות הפה שלכם בידיי מומחה בתחום, זאת לדוגמת רות מנחם, מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים.

רות מנחם

רות מנחם השתלת שינייםהיא זו שמנהלת כיום את המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, זאת כאשר היא מחזיקה בידה ניסיון רב שנים ועשיר בתחום השתלות השיניים. במרכז שלנו, תוכלו לעבור התרשמות מהטיפולים היחודיים והמגוונים שמוצעים אצלנו, זאת כאשר טיפולים אלה מתבצעים על ידי מיטב המומחים בארץ בתחום זה. כל הטיפולים מועברים בצורה מקצועית, יסודית, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום רפואת השיניים.

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!