מדוע לא כדאי לדחות את ביצוע השתלת השיניים

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים

אם לאחרונה עברתם עקירת שן, יש סיכוי גבוה שאתם מצפים שהחלפת השן החסרה תיעשה בהקדם האפשרי. למרות הכוונות הטובות שלכם, אולי אתם מוצאים את עצמכם דוחים את ההליך למחר, לשבוע הבא ואפילו לשנה הבאה, כי אתם עמוסים בהתחייבויות וקשה לכם לפנות זמן ולהגיע למרפאת השיניים כדי לקבל את הטיפול הנדרש.

אבל רופא השיניים שלכם כאן כדי להסביר לכם שהחלפת השן שנעקרה צריכה לעבור לראש סדר העדיפויות שלכם. יש כמה סיבות טובות בגינן כדאי לא לדחות את אותם טיפולי שיניים הקשורים להשתלה דנטלית, וביניהן 5 סיבות מרכזיות.

5 סיבות בגינן לא כדאי לדחות את ביצוע השתלת השיניים

המתנה עלולה לפגוע בביטחון העצמי שלכם

נתחיל בסיבה ברורה שקשה להסתיר אותה. אם חסרה לכם שן בפה, אתם כנראה מודעים לכך כל הזמן, גם אם החלל סמוי מהעין ואף אחד לא יכול לראות אותו. כיוון שביטחון עצמי נוגע לאופן שבו אנחנו מציגים את עצמנו, סביר להניח שכאשר אתם יודעים שהשן הזאת חסרה בפה, זה מטריד אתכם ללא הרף וגובה מחיר מההערכה העצמית שלכם.

השיניים הבריאות יתחילו לזוז ממקומן

השיניים ׳אוהבות׳ להיות במגע עם השיניים שסביבן. החלפה מהירה של שיניים חסרות תמנע משתי השיניים הסמוכות לשן החסרה להתחיל לנטות לכיוון החלל שהותירה השן. היסחפות זו של השיניים הסמוכות עלולה לגרום לחשיפת השורשים שלהן, לאובדן עצם ולנסיגת חניכיים (שמצדה עלולה להוביל לטיפולי חניכיים מתקדמים). יתרה מזאת, ההיסחפות של השיניים השכנות לשן החסרה, יקשו על הנחת השתל בחלל שנוצר, עד כדי הפיכת ההשתלה לבלתי אפשרית.

עלולה לחול התדרדרות בעצם הלסת

אין ספק שאתם מעוניינים לשמור על בריאות השיניים שנשארו בפה, במיוחד אם השקעתם בטיפול ממושך לשיפור החיוך שלכם באמצעות פלטות שקופות ליישור שיניים, וגם אם לא! לכן חשוב להבין שדחיית ביצוע ההשתלה דנטלית תגרום להתדרדרות של עצם הלסת באזור החלל.

אחרי הכול, שורשי השיניים מעוגנים לעצם הלסת, כדי לגבש ולאבטח את העצם. ומה קורה כאשר שן אחת או יותר אבדו, ויחד איתן נעלמה כל מערכת התמיכה שלה (שורשי השיניים)? ובכן, זה יגרום להתדרדרות העצם באזור זה.

שיקום פה רפואי וקוסמטי כרוך בטיפולים דנטליים שונים, כולל השתלות שיניים. אבל, אם אין מספיק עצם במקום ההשתלה, יתכן שתצטרכו לעבור הליכים נוספים כמו ׳השתלת עצם׳, בכמות שתוכל לתמוך בשתל החדש. מדובר בטיפול יקר שגם יאריך את משך זמן הטיפול הכרוך בהשתלה דנטלית.

מצב של שן חסרה גורם לאי נוחות

כמה זמן אתם כבר מתקשים לנגוס בתפוח וללעוס אותו בכול אחד משני צדי הפה? אם חסרות לכם שיניים, אולי למדתם כיצד לחיות עם מצב עגום זה. למשל, אתם נמנעים ממאכלים קשים, לועסים בצד השני של הפה ואולי משתדלים לחייך מבלי לחשוף את השיניים. אבל למה שזה יהיה מנת חלקכם?

מצב של אובדן שן לא תורם לאיכות החיים של אף אחד, ועד שלא תחליפו את השן החסרה בשתל, לא תצליחו להבין עד כמה החוסר הזה הוא בעייתי.

מבנה הפנים עשוי להשתנות

שיניים חסרות משנות את מבנה הפנים. כאשר הלסת מתדרדרת, היא מותירה רווחים בין השיניים בחלק הפנימי של הלחי, מה שיכול לגרום למראה של פנים שקועות וזקנות.

אז אם חסרה לכם שן בפה, ואתם רוצים לשמור על בריאות שיניים טובה, ולהימנע מכול התופעות שציינו למעלה, קבעו תור לרופא השיניים והתחילו במסע להשתלה דנטלית כבר עכשיו!

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!