טיפולי השתלת שיניים מסוג all-on-4

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים

טיפולי השתלת שיניים מסוג all-on-4השתלת שיניים בשיטת all-on-4 ("הכול על ארבע") היא טכניקה חדשה יחסית ומובילה מאוד בתחום טיפולי ההשתלות.

טיפול השתלת שיניים all-on-4 נועד למקרים בהם מטופלים נזקקים להשתלת עצם ו/או להרמת סינוס, והם אינם רוצים לעשות זאת בשיטה המסורתית או שישנה מגבלה רפואית מסוימת שלא מאפשרת לבצע הליך רגיל של השתלת עצם או של הרמת סינוס.

במהלך טיפול השתלת שיניים all-on-4 מכניסים את השתלים לקדמת הפה בה יש כמות מספיקה של עצם. שיטת טיפול זו נקראת כך מכיוון שעל ארבעה שתלים מורכב גשר אחד אשר מסוגל להכיל עליו עד 12 שיניים בבת אחת.

גשר זה יכול להיות קבוע או זמני. המחיר של טיפול כזה הוא גבוהה במיוחד ביחס לטיפולי השתלת שיניים בשיטה הרגילה, והוא יכול להגיע עד לעשרות אלפי שקלים לכל שתל.

לפני טיפול all-on-4

למרות ששיטת טיפול זו היא טובה ויעילה, חשוב מאוד להיוועץ עם רופא מומחה בתחום ולהראות לו צילומי שיניים מפורטים, כולל תצלום סיטי של הפה.

חשוב לשמוע על האפשרויות האחרות שישנן בתחום השתלת השיניים ולדעת מהם הסיכויים מול הסיכונים של כל שיטה. רק לאחר הידיעה המלאה אודות השיטה אפשר להחליט האם לעבור את טיפולי השתלת השיניים לפיה או האם לפנות לשיטת טיפול אחרת.

אופן הטיפול all-on-4

בשיטה זו רופא השיניים מכניס את השתלים הקדמיים אל הפה בזווית ישרה ואת השתלים האחוריים הוא מכניס בזווית של 45 מעלות.

צורה זו של הכנסת השתלים גורמת לכך שהגשר מקבל תמיכה מספקת על גבי כל השטח הגדול שעליו הוא מורכב. ניתן ליישם שיטה זו בפה שבו הלסתות מחוסרות שיניים לגמרי וגובה העצם הוא מינימום 8 עד 10 מילימטרים ורוחב מינימלי של 5 מילימטרים.

השתלת שיניים all-on-4 מאפשרת טיפול קצר יחסית, והמטופל יכול לצאת עם שיניים קבועות כבר לאחר יום אחד של טיפול.

יום אחרי ביצוע ההשתלה, הרופא מרכיב את השיניים הזמניות, השיניים מוברגות אל השתלים. כחצי שנה לאחר מכן, הרופא לוקח מידות חדשות ומרכיב למטופל את השיניים הקבועות.

השתלת שיניים all-on-4- ממה להיזהר?

למרות היתרונות שישנם בשיטה זו של השתלת שיניים, כדאי להיזהר מכמה דברים:

  • בשיטת all-on-4 מבטיחים הרופאים שיניים ביום אחד. אפשר להתחיל את הטיפול עם פה מחוסר שיניים ולצאת כעבור יום עם פה מלא שיניים. הדבר נשמע נפלא, אך מה קורה כאשר ישנן בעיות קיימות כמו מחלות חניכיים או דלקות חניכיים? במקרים כאלה עדיף להמתין עם השתלת השיניים עד להחלמה מלאה של החניכיים מאשר לחוות כישלון של ההשתלה.
  • חשוב לזכור שבסופו של יום הטיפול, המטופל יוצא עם שיניים זמניות. לצורך בניית גשר קבוע צריך להגיע למספר פגישות אצל רופא השיניים. כלומר הטיפול אינו מסתיים ביום אחד.
  • שיטת  השתלת שיניים all-on-4 יקרה יותר ביחס להשתלת שיניים רגילה והיא יכולה לעלות בין 50,000 ל-55,000 שקלים לכל לסת (ראו גם: מחירים של טיפולי השתלת שיניים).

ראו גם:

שיקום הפה

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!