איך לדעת אם החניכיים בריאות?

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים

בריאות החניכיים אמורה להיות עניין שלא תוכלו להתפשר לגביו. כל בעיה בריאותית קטנה בחניכיים עשויה להוביל במקרים מסוימים לאובדן שן. מהסיבה הזאת טוב להיות עם האצבע על הדופק בכל מה שנוגע לעניין הזה. הרי גם לעיתים שהדברים נראים תקינים, המציאות מתחת לפני השטח תהיה שונה. אז איך אתם יכולים לדעת האם החניכיים שלכם בריאות? זוהי סוגייה שתעסיק אתכם לא מעט. מה שבטוח זה שאחרי שתקראו את המאמר הבא תקבלו כמה תובנות חשובות בהקשר הזה. תהיה לכם את היכולת לבחון את המצב של החניכיים ולקבל טיפול רפואי במידת הצורך.

 

האם החניכיים רגישות יתר על המידה?

 

במקרה שבו ישנה רגישות יתר בחניכיים יהיה עליכם להבין כי ישנה בעיה מסוימת. הרגישות לרוב תופיע לאחר מגע של קור או חום בחניכיים כתוצאה מאכילה או שתייה. עם זאת בחלק מהמקרים הרגישות יכולה להופיע מבלי שיהיה טריגר מיוחד. בכל מצב של רגישות לא מוסברת יהיה עליכם לגשת לבדיקה אצל רופא השיניים. זה סימן לכך שיש בעיה שקיימת, לכן חובה עליכם להתמודד איתה לפני שיהיה מאוחר מידיי. גם אם הרגישות לא מצריכה ניקוי חניכיים עמוק, לפחות תדעו כי עשיתם את אשר מוטל עליכם. במקרה שבו הרגישות מגיעה לאחר טיפול שיניים, אין צורך לגשת לרופא לבדיקה נוספת.

 

סובלים מריח רע מהפה שנמשך זמן רב?

 

על מנת למנוע ריח רע מהפה תוכלו לצחצח את השיניים או להשתמש בתכשירים שונים. במקרה שבו החניכיים בריאות, הריח הרע מהפה יעלם מיד לאחר מכן. אך מה קורה כאשר הריח הלא נעים נמשך זמן רב? במקרה כזה יהיה עליכם לבחון האם קיימת בעיה בחניכיים שדורשת מענה. הרי ריח רע מהפה מגיע בגלל הצטברות של חיידקים ומזיקים אחרים. לפיכך יהיה עליכם לפתור את הבעיה לפני שהמצב יחמיר ויהפוך להיות בלתי נסבל. ניקוי חניכיים עמוק יחד עם שיפור הטכניקות לניקוי השיניים יעשו את העבודה בצורה טובה ומספקת.

 

הבחנתם בדימום לאחר צחצוח השיניים?

 

אף פעם לא נעים לראות דימום בחלל הפה, אך לעיתים לא מדובר על עניין רציני. כל מכה קטנה בחלל הפה עשויה להביא איתה דימום שעל פניו נראה חמור. עם הזמן למדנו להבין כי דימום בחלל הפה הוא לא נורא, לרוב מספיק לנקות את הפה עם מים. אך במקרה שבו ישנה רגישות גבוהה שגורמת לדימום לאחר צחצוח זה סימן מדאיג. אם אינכם מצחצחים בצורה אגרסיבית יתר על המידה, זה גם ידליק נורה אדומה. במקרה שבו יש דימום לא מוסבר בחלל הפה תצטרכו לגשת לרופא השיניים שיבדוק זאת. במרבית המקרים דימום ורגישות יתר בשיניים יעידו על הימצאות בעיה רפואית בשיניים שחובה לטפל בה.

 

פשוט ניגשים לבדיקה תקופתית!

 

נמאס לכם בכל פעם להיות מופתעים מחדש בכל מה שנוגע לבריאות חלל הפה? אנו יכולים להבין את תחושת התסכול שלא תמיד תהיה מוסברת. הרי אתם מנקים את השיניים בכל יום מחדש, ואפילו עושים דברים נוספים על פי הנחיות רופא השיניים. הדרך הכי טובה לוודא כי השיניים בריאות היא פשוט לגשת לבדיקה תקופתית אצל הרופא. אחת לשנה יהיה עליכם לגשת אליו בשביל שהוא יבדוק כי השיניים והחניכיים בריאות. אם תהיה בעיה הוא ידע להתמודד איתה על המקום מבלי לדחות את הטיפול בה. מבחינתכם הבדיקה התקופתית הזאת תאפשר לכם להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק בהקשר הזה. מרגישים רגישות או הבחנתם סימן מקדים אחר? פנו למרפאתו של ד"ר ג'רי כהן : https://www.drjerry.co.il/

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!