שיניים לבנות שמחזיקות לאורך זמן

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


תמיד רציתם שיהיה לכם חיוך כובש שיהיה ניתן לראות אותו ממרחקים? החיוך הוא דבר חשוב, כזה שלא תוכלו להתפשר על הנראות שלו. עם זאת לא לכולם יש שיניים בריאות, כאלה שמאפשרות חיוך מושלם כפי שנרצה. האם אתם צריכים להשלים עם המציאות שבה לא תוכלו לחייך בחופשיות? כמובן שלא. במקרה שבו החיוך לא מושלם כפי שתרצו תוכלו לבצע הלבנת שיניים שתחזיר לשיניים את המראה המושלם. כל אחד יכול לקבל את הנראות הרצוי בשבילו, כאשר החשיבה תהיה לעתיד. גם היום אך גם בעוד כמה שנים תוכלו לחייך בכל הזדמנות שתהיה לכם. תזכרו כי שמחת החיים חשובה כדי שתוכלו לחיות חיים מספקים ומאושרים.

 

מתי צריך לעשות הלבנת שיניים?

הלבנה של השיניים נחוצה כאשר השיניים איבדו את הצבע הלבן שלהן. יכולים להיות גורמים שונים שיגרמו לכך שהשיניים יקבלו גוון צהוב או שחור במקום הגוון הרצוי. אם אתם מרגישים כי השיניים נראות פחות טוב יהיה עליכם לעשות מעשה. המעשה הוא כמובן להלבין את השיניים בשביל להחזיר להם את הצבע המושלם. אחרי הלבנה מקצועית תוכלו לחזור לחייך כפי שהייתם עושים עד לא מזמן. זה שלשיניים אין את הצבע הרצוי זה באופן אוטומטי הופך אתכם לאנשים עם ביטחון עצמי ירוד. אחרי שמחזירים את החיוך האידיאלי יהיה ניתן לחייך בחופשיות מלאה.

 

לכמה זמן מחזיקה ההלבנה?

המטרה היא לספק לכל מטופל שקט ארוך טווח בכל מה שנוגע לנראות של השיניים. עם זאת קשה להגיד באופן חד משמעי כמה זמן יכולה להחזיק הלבנה של השיניים. הסיבה לכך היא שאורח החיים שלכם הוא זה שיקבע כמה שנים תחזיק ההלבנה שאותה עשיתם. אם תשמרו על הכללים תוכלו להנות מההלבנה בין שנתיים עד שלוש שנים. במקרה שבו לא תיישמו את ההנחיות השונות, ההלבנה יכולה להחזיק רק כמה חודשים או שנה. הכוח שיש לכם בידיים במקרה הזה הוא גדול, חובה לנצל אותו לטובה. אין סיבה שתבקרו אחת לשנה אצל הרופא השיניים כדי לחדש את ההלבנה.

 

איך שומרים על הלבנת שיניים?

קודם כל את ההלבנה עצמה כדאי לעשות במרפאה מנוסה שמשתמשת בחומרים איכותיים. הלבנה שתעשה בקליניקה לא מיומנת תחזיק פחות זמן ממה שנדמה לכם. מהצד שלכם מוטב להימנע משתיית משקאות מוגזים או ממשקאות המכילים קופאין. מי שמעשן או שותה אלכוהול יידרש להימנע מכך או לצמצם עד כמה שאפשר. כל פעולה מהסוג הזה עשויה לפגוע בשיניים ולפגום באיכות ההלבנה. לפני שתחזרו לבית לאחר הלבנת שיניים הרופא יספק לכם טיפים חשובים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק ליישם אותם ולדאוג לשיניים בכל הזדמנות.

 

הלבנת שיניים במרפאה של ד"ר אריאל סביון

רוצים לעשות הלבנת שיניים מקצועית שתעניק לכם שקט ארוך טווח? מרפאתו של ד"ר אריאל סביון זה המקום שבו תוכלו לעשות הלבנה מקצועית לשיניים. ההלבנה נעשית תוך תיאום ציפיות מלא מול הלקוח כדי שיהיה מרוצה מהתוצאה הסופית. את הפעולה עצמה עושה רופא מוסמך מצוות המרפאה, כך שאתם יודעים כי אתם נמצאים בידיים הכי בטוחות. ברגע שיש שילוב בין חומרים איכותיים לבין ידע מקצועי השמיים הם הגבול. אז מה אתם צריכים לעשות כדי להחזיר את החיוך לשלמותו? היום זה כבר הרבה יותר קל מאשר בעבר. חייגו למרפאתו של ד"ר אריאל סביון כדי לקבוע פגישת ייעוץ. אחרי פגישת הייעוץ תהיה אופציה לקבוע מה נכון לעשות הלכה למעשה. הגיע הזמן לחזור לחייך מבלי לחשוב פעמיים בכל פעם שתרצו לעשות זאת.

 

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!