מה צריך לדעת לפני שעושים גשר בשיניים?

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


כל אחד מאיתנו רוצה שיהיה לו את החיוך המושלם באופן קבוע. עם זאת יש כאלה שחוששים מאוד לחייך מסיבות כאלה ואחרות. שיניים עקומות הן אחת מהסיבות הנפוצות ביותר שבגללה אנשים לא מחייכים. אנשים רבים מסתירים את החיוך שלהם רק בגלל שהם לא שלמים עם השיניים שלהם. יכול להיות שיהיה מדובר על מצב חמור מאוד, אך בחלק מהמקרים מדובר על מצב קל יחסית. זוהי הסיבה שבגללה ישנם כאלה שמחליטים לעשות גשר בשיניים, טיפול שאמור ליישר את השיניים. אך יש כמה דברים שחובה לדעת לפני שמתחילים טיפול מהסוג הזה.

 

באיזה שלב ניתן להתחיל טיפול יישור שיניים?

בין אם אתם מחפשים רופא שיניים בנתניה או בכל עיר אחרת יהיה עליכם להגיע בזמן הנכון. ההמלצה היא להגיע לבדיקות תקופתיות אצל רופא השיניים כבר מגיל מוקדם ככל האפשר. יש כאלה שלוקחים את ילדיהם בגיל 6-8 למרפאה של רופא השיניים. עם זאת את יישור השיניים עצמו ניתן להתחיל בסביבות גיל 12 ברוב המקרים. המטרה היא להגיע למצב שבו השיניים הקיימות כבר יהיו קבועות בחלל הפה. זוהי הדרך להבטיח כי יהיה אפשר לעשות תהליך יישור שיניים שיחזיק מעמד לזמן רב.

 

האם גשר בשיניים אמור להיות כואב?

לא מעט חששות מצד המטופלים מגיעות בגלל הכאב שאמור להתלוות לטיפול עצמו. בשונה מטיפולי שיניים אחרים, הליך יישור שיניים לא מביא איתו כאבים משמעותיים. יכולה להיות תחושת אי נעימות בטיפול עצמו ובימים הראשונים לאחר התקנת הגשר. עם זאת גשר בשיניים לא כואב, יש כאלה שיספרו כי הם כבר רגילים אליו. אין סיבה שתוותרו על החיוך המושלם רק בגלל העניין הספציפי הזה. גם למטופלים שחוששים מאוד לבקר אצל רופא השיניים יש דרך להתמודד עם החרדה. הכי חשוב שתוכלו לחזור לחייך כפי שהייתם רוצים.

 

איך שומרים על השיניים עם הגשר?

אחת מהמשימות החשובות ביותר תהיה לשמור על בריאות השיניים עם הגשר. גשר בשיניים עשוי להיות כזה שימנע מכם לתחזק אותם לאורך זמן. עם זאת אנו מציעים לכם לשמור על היגיינה גבוהה בכל מה שקשור לחלל הפה. תדאגו לצחצח את השיניים לפחות פעמיים ביום, ותנקו את הגשר לאחר כל ארוחה. כך תוכלו להבטיח כי למרות שיש לכם גשר, השיניים שלכם נשמרות בריאות. מי שלא ידאג להיות תמיד עם האצבע על הדופק עלול למצוא את עצמו מתמודד עם מציאות אחרת. לאחר הורדת הגשר יהיה עליו להתמודד עם כל מיני בעיות אחרות.

 

תוך כמה זמן ניתן להוריד את הגשר?

זה לא משנה אם תעברו את הטיפול אצל רופא שיניים בנתניה או בכל מקום אחר חייבת להיות תוכנית עבודה. תוכנית העבודה נועדה על מנת לנסות לשער תוך כמה זמן יהיה ניתן להוריד את הגשר. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי משך זמן השהות עם הגשר משתנה בין מטופל למטופל. מי שצריך יישור קל לשיניים יכול להסתפק בכמה חודשים שבהם יהיה לו גשר על השיניים. מי שהמצב שלו חמור יותר יכול למצוא את עצמו נשאר עם הגשר כמה שנים. מוטב כי תכינו את עצמכם למצב הרע ביותר, אך כמובן תצפו תמיד לחדשות טובות.

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!