מה צריך לדעת לפני השתלות שיניים?

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


מעוניינים להתחיל בקרוב טיפול השתלות שיניים בירושלים? יש לא מעט פרטים חשובים שחובה עליכם להכיר אותם לפני שתבצעו את הטיפול עצמו. מדובר על טיפול שבסופו אתם אמורים לחזור לחייך כפי שהייתם מחייכים בעבר. עם זאת הטיפול גם מביא איתו לא מעט חששות שונים, בכל זאת הוא לא טיפול קל. לפיכך החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע החשוב למי שעומד לעבור את הטיפול. כך לא תמצאו את עצמכם פוסעים אל הלא נודע מבלי לקבל תשובות ברורות. באופן כללי מוטב כי כל שאלה שיש לכם תקבל תשובה לפני הטיפול עצמו. הדבר החשוב ביותר הוא שהתוצאה הסופית תהיה כמו שאתם מדמיינים אותה.

 

כיצד מבצעים השתלות שיניים בירושלים?

 

הטיפול עצמו משתנה בהתאם לטכניקה שאותה בוחר הרופא ליישם במקרה שלכם. בתחילת הטיפול משתיל הרופא בלסת של המטופל שתל שהוא סוג של כתר או ציפוי חרסינה בירושלים. על השתל מרכיבים לאחר מכן את השיניים התותבות שמקובעות לחלל הפה. הפעולה הזאת משפרת באופן ניכר את איכות חייהם של האנשים שסובלים ממחסור בשיניים. הסיבה היא שמדובר על שיניים קבועות שמשמשות כמו שיניים רגילות לכל דבר ועניין. מעבר לכך השיניים המושתלות נראות ברוב המקרים כמו שיניים רגילות, כך שאף אחד לא אמור לחשוד. זוהי הסיבה שבגללה לא מעט אנשים בוחרים לעבור את הטיפול הזה. למרות שהוא לא קל, התוצאות ברוב המקרים פשוט מדברות בעד עצמן.

 

מהי העלות של טיפול השתלת שיניים? 

 

המחיר של טיפול השתלת שיניים משתנה בין המרפאות השונות. גם מי שמחפש השתלות שיניים בירושלים יכול לקבל מספר הצעות מחיר שונות. אך כמובן שיש מחיר ממוצע שהוא רלוונטי ברוב המכריע של המקרים. עם זאת קחו בחשבון כי ישנו סיכוי שהמחיר יהיה שונה מהמחיר שתקבלו כאן. כל מקרה נשקל לגופו, ישנם מקרים שדורשים עבודה קצת יותר מאומצת. לרוב המחיר לשתל איכותי אמור לנוע בין 2000 ₪ עד 4000 ₪. ככל שתצטרכו יותר שתלים, כך מן הסתם המחיר הסופי יהיה גבוה. מה שכן תהיה התגמשות מבחינת המחיר שאותו תשלמו על כל שתל בנפרד.

 

כמה זמן נמשך טיפול השתלת שיניים?

 

טיפולי השתלות שיניים בירושלים או בכל עיר אחרת הם לא מאוד ארוכים. בעבר היה מדובר על חודשים ארוכים, לעיתים אפילו על כמה שנים עד שהטיפול היה מושלם. כיום אנו מדברים על מספר שבועות של המתנה כאשר בסוף הדרך תקבלו את החיוך המושלם. ישנן מרפאות שאפילו מציעות לבצע את כל ההליך ביום אחד בלבד. עם זאת הטיפול ביום אחד לא תמיד יהיה רלוונטי בגלל אילוצים כאלה ואחרים. גם הטיפול הארוך אמור לקחת מספר שבועות בלבד, ולא מספר חודשים כפי שהתרגלתם. בתחילת הטיפול הרופא יוכל להעריך פחות או יותר כמה זמן ייקח עד להשלמת הטיפול.

 

מה אחוזי ההצלחה של השתלת שיניים?

 

כל מי שמתעניין לגבי השתלות שיניים בירושלים חייב להכיר את אחוזי ההצלחה. אחוזי ההצלחה מדברים על למעלה מ-90 אחוזים של לקוחות מרוצים. המשמעות היא שישנו סיכוי גבוה מאוד שבקרוב מאוד תוכלו להשיג את החיוך המושלם. גם אתם תמצאו את עצמכם מצטרפים ללקוחות המרוצים שקיבלו את הביטחון העצמי בחזרה. זה לא סוד כי מי שחסרות לו שיניים יסבול מביטחון עצמי ירוד בגלל העניין הזה. הפתרון הוא פשוט לעבור טיפול השתלת שיניים שיחזיר לכם את התחושה הטובה והנעימה. תוכלו לחייך בכל פעם שאתם רואים לנכון, כי אין דבר יותר חשוב מאשר לחייך.

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!