כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


כמה עולה השתלת שיניים בכל הפהבואו נתחיל בתשובה הקצרה ולאחר מכן נפרט אותה יותר לעומק – עלות השתלת שיניים בכל הפה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים ולעיתים גם להגיע לאזור המאה אלף שקלים ויותר. אם אתם מרגישים שהתשובה הזאת לא מסייעת לכם לקבל החלטה, זה בסדר גמור. מתוך מאה מטופלים שעוברים השתלת שיניים, אתם יכולים להיות די בטוחים שכל אחד מהם שילם מחיר אחר לחלוטין וטווח המחירים בין המחיר הנמוך ביותר ששולם ובין זה הגבוה שבהם, יכול להיות טווח בן עשרות אלפי שקלים. על כן, כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה היא לא השאלה הנכונה שאתם צריכים לשאול, אלא כמה תעלה לכם ההשתלה היא השאלה הנכונה ואת התשובה עליה תוכלו לקבל מהרופא המטפל בלבד.

 

כיצד נקבע מחירה של השתלת שיניים?

השתלת שיניים היא פרוצדורה רפואית כירורגית, שיכולה להיות פשוטה למדי ולהיחתם בתוך מסגרת די קבועה וסטנדרטית והיא יכולה להיות פרוצדורה מורכבת שכוללת בתוכה עוד שורה של אלמנטים היקפיים. כך למשל, אם חסרה לכם מסת עצם בלסת ברמה כזאת שלא מאפשרת לעגן שתלים דנטליים, יהיה עליכם לבצע תחילה השתלת עצם על מנת ליצור את מסת העצם הנדרשת. אם השתלת העצם צריכה להתבצע בלסת העליונה, מדובר בהליך שנקרא הרמת סינוס ואם מדובר בלסת התחתונה, מדובר בהליך של השתלת עצם. אם אתם צריכים השתלת עצם, אתם צפויים לשלם יותר מאשר פציינט שלא זקוק להשתלה כזאת ואם אתם זקוקים להרמת סינוס, אתם צפויים לשלם יותר מאשר פציינט שזקוק להשתלת עצם בלסת התחתונה. זוהי כמובן רק דוגמא לפרמטר שיכול להשפיע מאוד על המחיר שתשלמו גם אם כל הרופאים היו גובים מחיר אחיד על טיפולי השתלת שיניים.

ויש גם את עניין המוניטין של הרופא

כפי שאמרנו קודם לכן, התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה תהיה שונה מפציינט לפציינט גם אם כל הרופאים היו גובים את אותם מחירים על כל סוגי הטיפולים הקשורים להשתלת שיניים ומאחר וזה לא המצב, אתם יכולים לצפות לתנודתיות חריפה עוד יותר בטווח המחירים שעומד מולכם. בדומה לדוגמת השתלת העצם שהבאנו קודם לכן, ישנם פרמטרים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר כמו הצורך בהשתלה בזאלית או לא, הצורך בהרדמה כללית או לא, ביצוע ההשתלה בצורה ממוחשבת או מסורתית רגילה, הצורך בשתלים מיוחדים או לא וכן הלאה. מעבר לכך יש גם את איכות החומרים והציוד, סוג השתלים והיצרן שלהם וכן הלאה.

מעל כל אלה יושבת סוגיית המוניטין של הרופא המטפל ופעמים רבות, סוגיה זו משפיעה באופן דרמטי על כל יתר הפרמטרים. כך למשל, ישנם רופאי שיניים שזוכים למוניטין כל כך רב, שלקוחות בעלי ממון פונים אליהם ומוכנים לשלם סכומי עתק. רופאים אלה, על בסיס עקרונות כלכליים של ביקוש והיצע, יגבו יותר עבור הטיפול, ביחס למה שיגבו רופאי שיניים אחרים. ההנחה היא שאותם רופאים הם הרבה יותר מקצועיים ותוצאות הטיפול שהם נותנים הן טובות יותר ולכן גם המחיר גבוה יותר. לפעמים זה נכון ולפעמים לא, אבל לא נכנס לזה עכשיו. מה שחשוב להבין הוא שעל המחיר שתשלמו על השתלת שיניים לשן אחת או לפה כולו, משפיעים שורה של פרמטרים שאותם לא ניתן לברר מבלי לבדוק תחילה את הטיפול הספציפי שאותו אתם ספציפית צריכים לעבור.

 

השתלת שיניים בכל הפהאז כמה זה יעלה לכם?

ובכן, אם נודה באמת, התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה היא לא באמת התשובה שמעניינת אתכם. התשובה שמעניינת אתכם היא כמה זה יעלה לכם ואת התשובה המעניינת הזאת, תוכלו לקבל אך ורק לאחר שעברתם בדיקות יסודיות ברמה כזאת שניתן לגבש עבורכם תכנית טיפול. לאחר שישנם מספיק נתונים שבאמצעותם ניתן לגבש תכנית טיפול, ניתן גם לתמחר את כל רכיבי הטיפול ולהגיש לכם הצעת מחיר כוללת. במקרים רבים, אנשים הנכנסים לתהליך בירור כזה מול רופא השיניים, מחליטים כבר להמשיך איתו לקבלת הטיפול עצמו, מתוך אי נעימות לאחר שהשקיע כל כך בבדיקת מצבנו. בפועל, אתם לחלוטין לא אמורים לקחת את השיקול הזה בחשבון. בכל רגע נתון, אתם רוצים להרגיש בטוחים על מיטת הטיפולים, להיות בעלי אמון מלא ברופא השיניים שלכם ולהיות עם ההרגשה הבלתי מעורערת שאתם נמצאים בידיים טובות. אם זה לא המצב מבחינתכם, אתם רוצים לקום וללכת ולבדוק אופציות אחרות. בלאו הכי כל בדיקה וכל תכנון של הטיפול יעלו לכם כסף, גם אם בסוף תחליטו לא לבצע את הטיפול אצל אותו רופא, כך שלמעשה, כל תוצאות הבדיקות והתכנון שייכות לכם ואיתן תוכלו לגשת כעת ולקבל הצעות מחיר מרופאים נוספים.

מן הסתם, אם אתם דווקא כן מרוצים מהרופא שלכם עד כה, אין שום סיבה שלא תמשיכו איתו להשלמת הטיפול כולו ובלבד שהתשובה שהוא נותן לכם על השאלה כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה היא תשובה שמספקת אתכם ומשאירה אתכם בתוך מסגרת התקציב שעומד לרשותכם. בכלל, כמו בכל מוצר ושירות שאנו קונים, גם ובעיקר בטיפולים רפואיים חשוב מאוד שנשמור על האיזון בין הצורך שלנו לשלם כמה שיותר פחות ובין הצורך שלנו לקבל כמה שיותר. זה לא אומר שאתם צריכים לשלם את המחיר היקר ביותר כדי לקבל את הטוב ביותר וזה גם לא אומר שאתם צריכים לשלם את המחיר הזול ביותר כדי לשלם כמה שפחות. זה כן אומר, שאתם רוצים למצוא את האיזון בין המחיר שאתם משלמים ובין הערך שאתם מקבלים ושאתם לא רוצים להתפשר על שום רמת טיפול שלא תשאיר בפיכם סט שיניים אסתטיות, חזקות וחדשות שתחזקנה מעמד למספר עשורים בפיכם. 

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!