טיפול שיניים בהרדמה מלאה – חוששים מטיפולי שיניים? חשוב שתכירו את האפשרות לעבור טיפולים בהרדמה מלאה! 

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


טיפול שיניים בהרדמה מלאהרוב ככל טיפולי השינויים אינם מצריכים הרדמה מלאה. אז מדוע בכל זאת ישנם אנשים רבים שבוחרים לעבור טיפול שינויים בהרדמה מלאה? בעיקר בגין פחד וחרדה מטיפולי שינויים. לא מעט אנשים כיום חוששים לעבור טיפולי שינויים, מה שגורם להם להגיע למצבים רפואיים מורכבים המחייבים טיפול משמעותי. אם גם אתם חוששים מטיפולי שינויים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הקשור לטיפולי שינויים מורכבים, לאפשרויות השונות של התמודדות עם חרדת מטופלים, לרבות גז צחוק, זריקות הרדמה מקומית, אלחוש רפואי או הרדמה מלאה ועוד. אז רגע לפני שאתם מוותרים על כל טיפולי השיניים הנדרשים בגין פחד וחרדה מהמכשירים המאיימים של רופא השינויים שלכם, חשוב שתכירו את כל האפשרויות השכיחות ביותר בעזרתן אנשים רבים מצליחים להתגבר על הפחד ומתמודדים נכון עם טיפולי שינויים סבוכים ומורכבים במיוחד. 

 

נכנסים לחרדה בכל טיפול? הרדמה מלאה תסייע לכם להתמודד עם הטיפולים הארוכים והמורכבים ביותר

ראשית, חשוב לפתוח ולומר כי לא מעט אנשים כיום חוששים להגיע לרופא שינויים, אף שמדובר בטיפול שיגרתי בלבד. חשש זה נובע בעיקר מהכאבים העזים שיכולים להיגרם כתוצאה מבעיות שינויים ומבעיות חניכיים שונות. סיבה נוספת היא המכשור המאיים בו רופא שינויים עושה שימוש במהלך עבודתו. אנשים רבים שחווים חרדה של ממש בחדר הטיפול מספרים כי אחת הסיבות המרכזיות לכך היא המראה המאיים של המכשור הרפואי. אם לא די בכך, ישנם רבים נוספים שסובלים מרפלקס הקאה מפותח במיוחד, מה שגורם להם לתחושות של בחילות ואף הקאות בכל פעם שהרופא מכניס את מכשיריו השונים לפה שלהם. סובלים מאחת מהתופעות הללו? אתם ממש לא לבד! חשוב שתכירו את כל הפתרונות שהרפואה המתקדמת יודעת להציע עבורכם. 

 

כל הסיבות בגינן רבים בוחרים טיפול שיניים בהרדמה מלאה 

רגע לפני שניגע בכל הפתרונות היצירתיים שיש לרפואה המתקדמת להציע לכל האנשים שסובלים מחרדות מטיפולי שינויים, חשוב למנות המסודר את הסיבות השכיחות ביותר בגינן מטופלים רבים כיום נדרשים לפתרונות יצירתיים. 

 

הסיבות השכיחות ביותר בגינן מטופלים רבים בוחרים בפתרונות יצירתיים לטיפולי שיניים הן:

  1. חרדה משתקת – המטופל לא מצליח לפתוח את הפה בעת הטיפול. 
  2. התכווצויות שרירי הפנים כתוצאה מחרדה – מטופלים רבים סובלים מקשיים פיזיים הנובעים מהחשש הכבד מהטיפול. 
  3. שטיפת הפה לעיתים תכופות – מרגישים שאתם לא יכולים לסבול את הנוזלים והלכלוך כתוצאה מהטיפול? ייתכן שתידרשו לפתרונות מתקדמים להשלמת הטיפול בהצלחה. 
  4. רפלקס הקאה מפותח – מרגישים שאתם חייבים להקיא בכל פעם שהרופא מכניס את מכשיריו לפה שלכם? כנראה שרפלקס ההקאה שלכם מפותח במיוחד, מה שיכול להפריע להשלמת הטיפול באופן מקצועי.
  5. נעזרים בזריקות הרדמה מקומית שלא באמת עוזרות? לא מעט מטופלים מדווחים שזריקות ההרדמה המקומית לא עוזרות להם כלל, מה שמצריך פיתרון אלטרנטיבי. 

 

כלל הסיבות הללו ועוד רבות נוספות הביאו את טובי הרופאים לעסוק להתמודד עם השאלה – כיצד מטפלים במטופלים הסובלים משלל תופעות הפוגעות במהלך הטיפול? לשאלה זו יש לא מעט תשובות המיושמות כיום אצל טובי הרופאים בישראל. ריכזנו עבורכם כמה מהדרכים השכיחות ביותר להתמודדות טובה עם מטופלים הסובלים מאחת (או יותר) מהתופעות שצויינו מעלה. 

  • שיטת ההרפיה 

השיטה הראשונה היא שיטת ההרפיה. רופאי שינויים רבים מנסים לשדל את המטופלים הלחוצים ביותר שלהם פשוט להרפות. הרפיה תורמת לתחושת רוגע שכה חיונית להליך טיפול מוצלח אצל רופא שיניים. לא מעט מטופלים מצליחים לסמוך על הרופא ופשוט להרפות, מה שמסייע לרופא להשלים את העבודה על הצד הטוב ביותר תוך זמן קצר. חשוב לדעת כי שיטה זו אינה מתאימה לכל מטופל. מטופלים הסובלים מחרדה של ממש לא יצליחו להגיע להרפיה מלאה שתעניק לרופא את תנאי העבודה הנדרשים להשלמת הטיפול על הצד הטוב ביותר. שיטה זו מתאימה בעיקר למטופלים המגיעים עם חששות, אך לא עם חרדות של ממש. 

  • שיטת האחלוש

השיטה השניה היא שימוש באמצעי אלחוש מקום הטיפול. רופאי שיניים רבים בישראל עושים שימוש בחומרי אלחוש שכל מטרתם היא להפחית את התחושה במקום המטופל. שיטה זו מסייעת ללקוחות רבים להתמודד עם כאבי הטיפול ולאפשר לרופא להשלים את העבודה בצורה מקצועית ומהירה. חוששים מהכאבים במהלך הטיפול? ייתכן ששיטה זו תוכל להתאים לכם. חשוב להדגיש ולומר כי אלחוש המקום מסייע בעיקר לטיפולים שאינם מורכבים במיוחד. טיפולים מורכבים מצריכים הרדמה מקומית שתבטיח שהמטופל לא ירגיש את הטיפול כלל. כמו כן ישנם מטופלים רבים המדווחים כי האלחוש המקומי כלל לא מורגש. ברוב המקרים מדובר במטופלים בעלי חרדות של ממש, כך שהאלחוש המקומי כלל לא משפיע עליהם. 

  • שיטת ההרדמה המקומית 

השיטה השלישית היא כמובן הרדמה מקומית. מטופלים רבים נדרשים להרדמה מקומית להשלמת טיפולים סבוכים ומורכבים. עומדים בפני טיפול מורכב? ייתכן שהרדמה מקומית היא התשובה הטובה ביותר עבורכם. רופאי שינויים רבים בוחרים הרדמה מקומית עבור מטופלים שנאלצים לעבור עבודה סבוכה וארוכה. כמו כן מטופלים שחרדים מהכאבים במהלך הטיפול לא אחת מקבלים זריקת הרדמה מקומית המסייעת להרדמה המונעת את הרגשת הטיפול. חשוב להדגיש כי הרדמה מקומית ניתנת בעזרת זריקה, מה שלא מתאים לכל מטופל. מטופלים רבים נדרשים לשיטות שונות להקלה על הליך הטיפול בגין חרדה ופחד מכלי העבודה של הרופא, מה שאומר שבסבירות גבוהה הם יחששו לא פחות ממזרק ההרדמה. 

  • שיטת ההרדמה המלאה 

השיטה הרביעית היא טיפול שיניים בהרדמה מלאה. טיפול שיניים בהרדמה מלאה הוא טיפול המבטיח שגם המטופלים החרדתיים ביותר יצליחו להשלים טיפול מלא ללא קשיים כלל. חושבים לעבור טיפול שיניים בהרדמה מלאה? חשוב לדעת כי טיפול זה מצריך היערכות טרם תחילתו וכן תקופת החלמה ממושכת לאחר סיומו. הרדמה מלאה נעשית על ידי אמצעים רפואיים שנוסו פעמים רבות על מטופלים מכל רחבי העולם. הליך טיפול שיניים בהרדמה מלאה אינו מסוכן, כך שאם אתם חוששים מהרדמה מלאה, הסירו כל דאגה מליבכם. כיום יש אפשרויות רבות להשלמת הרדמה מלאה בדרכים בטוחות ויעילות המבטיחות שהמטופל לא ירגיש ואף לא יזכור דבר מכל שלבי הטיפול.

 

כל הסיבות בגינן רבים בוחרים טיפול שיניים בהרדמה מלאה אל תתפשרו על מקצועיות הרופא שלכם – כך תדעו לבחור נכון 

חשוב להדגיש כי טיפול שיניים בהרדמה מלאה מחייב את התערבותו של רופא מרדים מומחה. הרדמה מלאה מחייבת רופא מיומן שיודע בדיוק מה עליו לעשות בשביל להרדים את המטופל לזמן קצוב. מעבר לכך, רופא מרדים יודע לעקוב אחרי כל המדדים של המטופל בכדי לוודא שהכל מתנהל כשורה. אל תתפשרו על מקצועיות הרופאים שלכם! כיום יש לא מעט רופאים המציעים שירותי טיפול שיניים בהרדמה מלאה ללא הכשרה מקצועית להרדמות מפוקחות. לכן, לפני שאתם ממהרים לבחור את הרופא שלכם, חשוב לערוך סקר מהיר בין כלל הרופאים המומלצים ביותר שמציעים טיפול שיניים בהרדמה מלאה. כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר מספר רופאים ברשת, לחפש כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות שירותיהם בטיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה, ליצור קשר עם הרופאים המומלצים ביותר ולקבל הצעות מחיר מותאמות לצרכים שלכם. לאחר סקר מהיר ופשוט זה תוכלו לבחור את הרופא הטוב ביותר שידע להעניק לכם שירות מלא, בטוח ומקצועי. 

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!