טיפולי שיניים כירורגי – כל מה שאתם חייבים להכיר על טיפולי השיניים המורכבים ביותר!  

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


טיפולי שיניים כירורגיכיום יש מגוון רחב של סוגי טיפולי שיניים. טיפולים כירורגיים נחשבים לטיפולים המורכבים ביותר אשר ברוב המקרים כוללים חיתוך הרקמה ואיחוי הפציעות בעזרת תפרים. נדרשים לעבור טיפולי שיניים כירורגי? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר לפני ואחרי הטיפולים הכירורגיים השונים בחלל הפה. בין כלל הנקודות שיובאו מטה ניתן למנות את כל ההכנות שיש לבצע טרם ביצוע טיפולי שיניים כירורגי, את תקופת ההחלמה שיש לעבור, את הסיבות השכיחות ביותר בגינן לא מעט אנשים נדרשים לטיפולי שיניים כירורגי ועוד. אך רגע לפני שנצלול לעומק הפרטים, חשוב שתכירו מספר נקודות חשובות אודות הטיפול עצמו. אנשים רבים כיום לא יודעים מהו טיפול כירורגי, ולכן חשוב לפתוח בהגדרת הטיפולים המורכבים ביותר שניתן לבצע בחלל הפה. 

 

טיפול ארוך ומורכב המצריך חיתוכים ותפרים – כך תתכוננו היטב לטיפולי שיניים כירורגיים

טיפולי שיניים כירורגי הם טיפולים מורכבים במיוחד המצריכים חיתוכים, הרדמות ותפרים. טיפולים אלה מיועדים לטיפול בבעיות עמוקות שמקורם ברוב המקרים בפנים החניכיים, ולא בשיניים עצמן. מתמודדים עם בעיות חניכיים משמעותיות? ייתכן שגם אתם תידרשו להתמודד עם טיפולי שיניים כירורגי. הטיפול כולל חיתוך של הרקמה ועבודה על חלקים פנימיים של שורש השן, שיניים כלואות ועוד. מיד בסיום הטיפול, הרופא שלכם יתפור את החלקים שהוא חתך במהלך הטיפול, מה שיצריך מכם להתמודד עם החלמה לא פשוטה. כעת, חשוב תשכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן לא מעט אנשים כיום נדרשים לעבור טיפולי שיניים כירורגי. 

הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים מגיעים לרופאי השיניים במטרה לעבור טיפולי שיניים כירורגי הם:

  • עקירה של שן כלואה.
  • עקירה של שן בינה שגדלה עקום.
  • קיטוע קצת חוד השורש. 
  • השתלות שורשים. 
  • טיפולי חניכיים מורכבים.

 

כלל הטיפולים הללו ועוד רבים נוספים מחייבים את המטופל להתמודד עם טיפולי שיניים כירורגי. לפני שאתם מתחילים את הליך הטיפול המורכב שלכם, מומלץ לבחור נכון רופא שיניים מקצועי ומיומן שידע להשלים את כל שלבי הטיפול על הצד הטוב ביותר. איך בוחרים נכון את הרופא המקצועי ביותר? בעזרת מספר צעדים פשוטים בהם נעסוק מטה. כעת, חשוב שתכירו את כל תופעות הלוואי שעלולות להופיע מיד עם סיומם של טיפולי שיניים כירורגי. 

 

עברתם טיפול כירורגי זה מה שאתם חייבים לעשות מיד לאחריותופעות הלוואי שעלולות להופיע מיד עם סיום טיפולי שיניים כירורגי הן:

  • כאבים באזור הטיפול.
  • נפיחות באזור הטיפול. 
  • רגישות לחום או לקור באזור הטיפול. 
  • קושי לפתוח את מלוא הפה. 
  • איבוד תחושה באזור הטיפול. 

 

מטופלים רבים מתלוננים על תופעות הלוואי הללו ועוד רבות נוספות. אם גם אתם מרגישים את תופעות הלוואי הללו, אל לכם להילחץ, הן זמניות בלבד. לאחר תקופת החלמה קצרה הפה שלכם יחזור למצבו הטבעי ללא הגבלת תנועה, נפיחות, חוסר תחושה או רגישות יתר. 

 

כל הדרכים היעילות ביותר להקל על הכאב – עברתם טיפול כירורגי? זה מה שאתם חייבים לעשות מיד לאחריו

במטרה להקל על תקופת ההחלמה שלכם, רופאים מקצועיים ממליצים למטופלים שלהם להימנע ממספר פעולות בסיסיות שעלולות לגרום לפתיחת הפצעים ולדימום של ממש. רוצים להימנע מדימום משמעותי ומפתיחת התפרים? חשוב שתכירו את ההמלצות הבאות. 

רוצים לשמור על התפרים שלכם תקינים ולהימנע מדימום משמעותי? זה מה שאתם חייבים להכיר:

  • שטיפה של פנים הפה עלולה לגרום לדימום משמעותי. מים רבים שמוחדרים לחלל הפה ומועברים מצד לצד בלחץ גבוה עלולים לגרום לפגיעה בתפרים ולדימום משמעותי. רוצים להימנע מכך? הימנעו משטיפת הפה במהלך כל יום הטיפול. 
  • רופאים רבים ממליצים למטופלים שלהם להימנע מאכילה במשך כשעתיים לאחר תום הטיפול. אכילה זמן קצר לאחר הטיפול יכולה לגרור פגיעות שונות בתפרים, מה שיגרום לדימום משמעותי. לכן, מומלץ לאכול טוב לפני תחילת הטיפול, כך שתוכלו להימנע מאכילה מספר שעות לאחריו. 
  • אוכל חם עלול אף הוא לפגוע בתפרים, ולכן ההמלצה המקצועית היא להימנע מאוכל חם במשך יום שלם לאחר הטיפול. אוכל קר ניתן לאכול כשעתיים שלוש לאחר הטיפול. 

 

הקפדה על כלל הדגשים הללו תבטיח לכם החלמה מהירה ומיטבית ללא דימומים משמעותיים. הקפידו על כלל ההמלצות ושימרו על התפרים שלכם. כואבים לאחר הטיפול? ישנן לא מעט דרכים להקל את הכאבים שלאחר טיפול כירורגי בשיניים. אז אם גם אתם עברתם טיפול כירורגי ומתמודדים עם כאבים עזים, כדאי לכם להמשיך לקרוא את השורות הבאות. בשורות הבאות נגע בכל הטיפים המקצועיים להפחתת כאבים לאחר טיפולי שיניים כירורגיים. 

 

הדרכים היעילות ביותר להפחתת כאבי שיניים לאחר טיפול כירורגי הן:

  • מומלץ לשים קרח על מקום הטיפול. ההנחיה הרפואית היא להצמיד קרח למקום הטיפול למשך 15 דקות, לאחר מכן לעשות הפסקה של 15 דקות נוספות וחוזר חלילה.
  • אפשרות נוספת היא כמובן נטילת תרופות לשיכוך כאבים. רופאים רבים ממליצים למטופלים שלהם על התרופות היעילות ביותר המבטיחות הקלה משמעותית בכאבי השיניים לאחר הטיפול. 
  • רופאים רבים ממליצים להימנע מפעילות גופנית לאחר הטיפול. אם אתם לא חייבים לבצע פעילות גופנית מספר ימים אחרי הטיפול, מומלץ להימנע. כל פעילות גופנית עלולה לזעזע את מקום הטיפול ולפגוע בהליך ההחלמה. 
  • המלצה נוספת של רופאים רבים היא לשטוף את מקום הטיפול עם מי מלח. חשוב לשים לב שמי המלח פושרים. את השטיפות יש לבצע כחמש פעמים מידי יום ורק לאחר שחלפו 24 שעות לכל הפחות מתום הטיפול. 
  • הימנעו מעישון או משתיית אלכוהול לאחר הטיפול. עישון או אלכוהול יכולים לפגוע בהליך ההחלמה ולגרום כאב רב למטופלים. 
  • התפרים לא נספגים? מומלץ לחזור לרופא המטפל לאחר שבוע עד עשרה ימים לכל היותר. 

 

הקפדה על כלל הדגשים תבטיח לכם טיפול מוצלח ותקופת החלמה פשוטה ומהירה. אז רגע לפני שאתם מתחילים את הטיפול שלכם, חשוב שתכירו את הדרך הפשוטה לבחור נכון רופא שיניים מקצועי ומנוסה שידע להשלים כל טיפול כירורגי על הצד הטוב ביותר. בחרנו עבורכם כמה צעדים פשוטים ופרטיים שיעזרו לכם לבחור נכון את הרופא הנכון. 

 

מספר צעדים פרקטיים לבחירת רופא מקצועי:

  • ערכו רשימה הכוללת כמה שיותר רופאי שיניים המבצעים טיפולים כירורגיים בקרבת מקום המגורים שלכם 

בשלב הראשון כל שאתם צריכים לעשות זה לערוך רשימה מסודרת הכוללת מספר רופאים המציעים שירותי טיפולי שיניים כירורגי בקרבת מקום המגורים שלכם. רשימה זו תאפשר לכם לבצע פעולות סינון והשוואה בין הרופאים עד שתאתרו את הטוב מכולם. 

 

  • קראו כמה שיותר חוות דעת על הרופאים ברשימה

בשלב השני אתם מתבקשים לאתר כמה שיותר חוות דעת אודות הרופאים ברשימה שלכם. בעידן האינטרנט תוכלו למצוא כמות גדולה של חוות דעת תוך מספר דקות בודדות. השאירו ברשימה אך ורק את הרופאים שהצלחתם לקרוא הכי הרבה חוות דעת חיוביות אודות שירותם. 

 

  • צרו קשר עם הרופאים הנבחרים וקבלו הצעות מחיר

לבסוף, צרו קשר עם הרופאים שנשארו ברשימה שלכם וקבלו הצעת מחיר. בחרו את הרופא שהציע את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר עבורכם. בחירה זו תבטיח לכם רופא מקצועי ומיומן שידע להשלים מגוון טיפולי שיניים כירורגי במקצועיות רבה. 

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

074-7695651
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!