טיפולי שיניים בבית – לא יכולים להגיע לחדר הרופא? כיום ניתן לקבל טיפול שיניים בחדר השינה שלכם! 

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים


טיפולי שיניים בביתצריכים טיפול שינויים וחוששים להגיע לחדר הרופא? כיום ישנה אפשרות של טיפולי שיניים בבית. לא מעט אנשים בוחרים לעבור את כל טיפולי השיניים בבית, בסביבה מוכרת נטולת כלי עבודה מפחידים. נשמע מעניין? אם גם אתם חוששים להגיע לחדר רופא השיניים ולהשלים שלל טיפולים חיוניים, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר אודות טיפולי שיניים בבית, לרבות הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום בוחרים טיפולי שיניים בבית, מה צריך בשביל להשלים טיפולי שיניים בבית באופן מקצועי ומוצלח וכיצד מגיעים לרופאים מקצועיים שמסיירים בין בתי הלקוחות להשלמת שלל טיפולי שיניים שונים. חושבים להיעזר ברופא עד הבית? הנה לכם כמה מה שאתם חייבים להכיר.

ראשית, חשוב שתכירו את הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים בוחרים לעשות שימוש בשירותי טיפולי שיניים בבית. 

 

הסיבות השכיחות בגינן רבים מזמינים רופא שיניים מקצועי לטיפולים ביתיים הם:

  • פחד וחרדה ממרפאות שיניים

לא מעט אנשים כיום חווים חרדה של ממש לפני תחילת טיפולי שיניים שונים. חרדה זו מלווה בלא מעט חוויות שליליות שגורמות לאותם מטופלים להימנע מלהגיע למרפאת ולהשלים טיפולים חיוניים לשמירה על בריאות חלל הפה. גם אתם חוששים להגיע למרפאה של רופא השיניים שלכם? ייתכן ששירותי טיפול שיניים בבית יצליחו לסייע לכם להשלים בהצלחה את הטיפולים הנדרשים. בהמשך המאמר נגע בעוד דרכים רבות בעזרתן רופאי שיניים מקצועיים מצליחים לסייע ללקוחות חרדים מטיפולי שיניים. 

  • קשישים או חולים שאינם מסוגלים להגיע לחדר הרופא

הסיבה השניה בגינה רבים כיום נעזרים בשירותי טיפול שיניים בבית היא מחמת הקושי להגיע לחדר הטיפולים של הרופא. קשישים או בעלי נכויות שונות המתקשים לצאת מהבית, מזמינים שיש ותי טיפול שיניים בבית. לא מעט אנשים מוגבלים המתקשים מאוד לצאת מביתם סובלים שנים ארוכות משיניים לא מטופלות שמובילות לבעיות בריאותיות שונות. רוצים להימנע מכך? בם אם אתם לא יכולים לצאת מהבית, טיפול שיניים בבית מאפשר לכם ליהנות מרופאים מקצועיים שיביאו את הטיפול עד לפתח דירתכם. 

לא כל רופא שיניים מבצע טיפולים בבית הלקוח!

נשמע מעניין? חשוב להדגיש ולומר כי לא כל רופא שיניים יכול להשלים את כלל הטיפולים בבית הלקוח, וכן לא כל חדר כשיר למתן טיפול רפואי. אז לפני שאתם ממהרים להתקשר לרופא שלכם ולבדוק האם הוא יכול לקפוץ לדירתכם להשלמת שלל טיפולים, חשוב שתכירו עוד מספר פרטים שיעזרו לכם להעריך האם יהיה ניתן להשלים את הטיפול הנדרש בחדר ביתכם. 

 

כך ניתן להשלים מגוון טיפולי שיניים בבית הלקוח

תחילה חשוב שתכירו את כל הציוד הנדרש להשלמת טיפול שיניים בבית. בניגוד למקובל לחשוב, הרופא לא יוכל להיכנס לכל חדר ולהשלים את הטיפול במקצועיות ובנוחות. לכן, חשוב שתכירו את החדר האולטימטיבי למתן שירותי טיפול שיניים בבית. 

 

חדר הטיפול בדירתכם צריך לכלול:

  • תאורה טובה וחזקה.
  • כיור מים בחדר או בחדר סמוך.
  • שקע חשמלי.
  • מרווח עבודה – חשוב שהחדר יהיה מרווח.
  • דלי 
  • שולחן 
  • כיסא

טיפול שיניים בבית מצריך מהרופא לעשות שימוש בכלל הציוד שהובא מעלה, ולכן חשוב לוודא שחלל דירתכם כולל את כל הציוד הנדרש. ללא כל הציוד הנדרש, ומרווח עבודה, הרופא לא יוכל להתחיל את הטיפול. אז לפני שאתם ממהרים להזעיק רופא שיניים מקצועי להשלמת טיפול שיניים בבית, חשוב לוודא שדירתכם מאפשרת עבודה נוחה, טובה ומקצועית. חדרי דירתכם כוללים את כל הציוד הנדרש? כנראה שתצליחו להשלים מגוון רחב של טיפולי שיניים בתוך חלל דירתכם. 

 

רוצים לבחור נכון את הרופא המקצועי ביותר? כך תעשו זאת נכון 

חשוב להדגיש כי לא כל רופאי השיניים מציעים שירותי טיפול שיניים בבית. אנשים רבים טועים לחשוב שכל רופא שיניים יוכל להגיע לפנים דירתם ולהעניק להם טיפול מקצועי. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי ישנם רופאי שיניים מיוחדים המציעים מתן שירותי טיפול בבית הלקוח. עד לפני מספר שנים הייתם נדרשים להמתין ארוכות בטלפונים בשלוחות שונות עד שאיתרתם את כל הרופאים המקצועיים המציעים שירותי טיפול שיניים בבית, אך כיום תוכלו להגיע לרשימה מסודרת תוך מספר דקות בודדות. בעידן האינטרנט אתם לא צריכים יותר מכמה לחיצות כפתור פשוטות בשביל להכיר את כל הרופאים בסביבת המגורים שלכם שמציעים שירותי טיפול עד הבית. ערכו בדיקה מהירה ברשת, אתרו את כל הרופאים המקצועיים שמוכנים להגיע עד לפתח דירתכם ובחרו את הרופא הטוב ביותר להשלמת שלל טיפולי שיניים מקצועיים. 

 

מספר טיפים מעשיים לבחירה נכונה של רופא מקצועי מספר טיפים מעשיים לבחירה נכונה של רופא מקצועי 

איך בוחרים נכון את רופא השיניים המקצועי ביותר? ערכנו עבורכם מספר טיפים פשוטים שיעזרו לכם לאתר את הרופא המקצועי ביותר. בשלב הראשון, מה שאתם צריכים לעשות זה לאתר כמה שיותר רופאי שיניים שמגיעים לבית הלקוח להשלמת שלל טיפולים. כפי שציינו מעלה, לא כל רופא שיניים מבצע טיפולים ביתיים. בדיקה מהירה ברשת תאפשר לכם לערוך רשימה מסודרת הכוללת מספר רופאים שונים המציעים טיפול שיניים בבית בסביבת המגורים שלכם. ערכתם רשימה הכוללת מספר רופאים אפשריים? אתם מוכנים לעבור לשלב הבא. 

 

קראו כמה שיותר חוות דעת אודות שירותי הרופא שלכם 

בשלב הבא אתם צריכים לקרוא כל פיסת מידע ברשת אודות כלל הרופאים ברשימה שלכם. בעידן האינטרנט תוכלו למצוא לא מעט חוות דעת אודות שירותי הרופאים. השאירו ברשימה אך ורק את הרופאים המקצועיים ביותר שקראתם לא מעט חוות דעת חיוביות אודות שירותם. מומלץ לחפש חוות דעת של לקוחות ששכרו את שירותי הרופא לטיפול שיניים בבית. נשארתם עם רשימה מצומצמת הכוללת מספר רופאים מקצועיים שקראתם מספר חוות דעת חיוביות אודות שירותם? כל שנותר לכם לעשות זה ליצור קשר עם כלל הרופאים ולוודא שהם אכן מציעים טיפול שיניים בבית בהתאם לצרכים שלכם. שלבי סינון אלה יבטיחו לכם בחירה נכונה ברופא שיניים מקצועי ומיומן המגיע עד לבית הלקוח להשלמת מבחר טיפולים שונים. 

דרכים נוספות להתמודדות עם חרדה מטיפולי שיניים 

חוששים מטיפולי שיניים? כפי שציינו מעלה, כיום יש מבחר דרכים להתמודדות עם הפחד מלבד הזמנת טיפול שיניים בבית. בין כלל הדרכים השכיחות ביותר ניתן למנות את השימוש בגז צחוק, שימוש בטשטוש, הרדמה חלקית ואף הרדמה מלאה. 

 

  • שימוש בגז צחוק

אחת השיטות הטובות ביותר להרגיע מטופלים חרדים היא שימוש בגז צחוק. גז צחוק מתאים למטופלים שלא מוכנים שהרופא יתחיל את מלאכתו מחשש לכאבים עזים. חוששים? גז צחוק יוכל לסייע לכם להתמודד בצורה חיובית עם הפחדים ולהשלים את הטיפול הנדרש. 

  • חומרים מטשטשים 

כיום יש לא מעט חומרים רפואיים בעזרתם ניתן לטשטש או לאלחש את מקום הטיפול. מטופלים רבים עוברים טיפולים תחת טשטוש או אלחוש במטרה להבטיח שהם לא ירגישו את הטיפול במלוא עוצמתו. 

  • הרדמה חלקית

אפשרות נוספת היא הרדמה חלקית. הרדמה חלקית מבטיחה שהמטופל לא ירגיש כלל את הנעשה בתוך פיו, מה שמאפשר לרופא להשלים מבחר טיפולים מורכבים וכואבים במיוחד. 

ההרדמה החלקית לא משפיעה? הרדמה מלאה היא הפיתרון. ישנן מטופלים שרמת החרדה שלהם מהטיפול כה גבוהה כך שגם ההרדמה החלקית לא מצליחה להרגיע אותם. במקרים אלה, הרדמה מלאה היא הפיתרון הטוב ביותר.  

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!