טיפולי שיניים אסתטיים – הכירו את הטיפולים השכיחים ביותר בישראל 

למה אתם מחכים? התקשרו או השאירו פרטים כבר עכשיו!
תוכן עניינים

טיפולי שיניים אסתטייםכיום יש מגוון רחב של טיפולי שיניים אסתטיים המסייעים לרבים להבהיר את גוון השיניים, ליישר את השיניים העקומות, להשלים שיניים שבורות ועוד. אם גם אתם מתכננים להתחיל בהליך טיפולי שיניים אסתטיים הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר אודות טיפולי שיניים אסתטיים בישראל. תחילה, חשוב למנות את טיפולי השיניים השכיחים ביותר כיום. כפי שציינו מעלה, כיון יש מבחר עשיר של טיפולי שיניים אסתטיים, השכיחים ביותר הם:

 

  1. הבהרת שיניים 
  2. ציפוי חרסינה
  3. שחזור שן
  4. כתרים אסתטיים
  5. השלמת שיניים שבורות
  6. יישור שיניים

 

חולמים על חיוך מושלם? הכירו את הטיפולים שיעזרו לכם להגיע לכך

כלל הטיפולים הללו מעניקים למטופלים את החיוך שתמיד חלמו עליו. בשנים האחרונות ניכרת עלייה ברורה בכמות האנשים שבוחרים לעבור טיפולי שיניים אסתטיים. אחת הסיבות לכך היא עלייה במודעות כלל הציבור לחשיבות המראה החיצוני. אנשים רבים כיום רואים בפנים שלהם מעין כרטיס ביקור ראשוני לכל זהותם, מה שגורם להם לעבור טיפולי אסתטיקה רבים נוספים. הפה בכלל והשיניים בפרט בולטות במרכז הפנים, מה שמשפיע רבות על המראה הכללי. רוצים להרגיש בנוח עם החיוך שלכם? תמיד חלמתם על שיניים ישרות? בעזרת טיפולי שיניים אסתטיים אתם יכולים ליהנות משיניים ישרות ולבנות שיאפשרו לכם להרגיש בנוח עם החיוך שלכם. ריכזנו עבורכם כמה מהטיפולים השכיחים ביותר שאנשים רבים בוחרים לעשות למטרות אסתטיקה. 

  • הבהרת שיניים

הטיפול הראשון הוא הבהרת שיניים. אנשים רבים מגיעים לרופאי השיניים בטענה כי השיניים שלהם צהובות על אף העובדה שהם מצחצחים אותן כראוי. מרגישים שהצחצוח כבר לא מועיל? חשוב שתכירו את התהליך הטבעי שקורה לשן במהלך השנים. במהלך השנים הזגוגית המכסה את השן הופכת להיות שקופה. דנטין השן אף הוא משנה את צבעו ומצהיב עם הזמן, מה שמקנה לשיניים מראה צהוב באופן קבוע. חשוב להדגיש ולומר כי שינויים אלה הינם שינויים טבעיים שאינם קשורים לאופן צחצוח השיניים. מרגישים שהשיניים שלכם צריכות הבהרה? טיפול אסתטי פשוט יאפשר לכם להבהיר את צבע השיניים בעזרת ג'ל חמצני. טיפול זה נחשב לטיפול פשוט למדי המקנה לשן מראה טבעי ובהיר. חשוב להדגיש כי הטיפול משנה את גוון השן לתקופה של מספר שנים, כך שלאחר מספר שנים תידרשו לחזור עליו.

  • ציפוי חרסינה 

אפשרות נוספת לטיפולי שיניים אסתטיים היא הדבקת ציפוי חרסינה על השיניים. אפשרות זו מתאימה לאנשים שחולמים על חיוך מושלם הכולל שיניים אחידות, ישרות ולבנות. רוצים לצפות את השיניים שלכם בציפוי חרסינה? חשוב שתכירו את כלל ההשלכות לטיפול זה. ראשית, חשוב לדעת כי טיפול זה נחשב לטיפול פשוט שאינו כולל סיכון כלל. שנית, חשוב לדעת שעל מנת שיהיה ניתן להדביק ציפוי חרסינה על השיניים שלכם, צריכים להשחיז אותן מעט. משמעות ההשחזה היא שהשיניים הטבעיות שלכם יהיו מעט קטנות ודקות יותר. שלישית, ממחקרים רבים שנערכו בנושא עולה כי ציפוי חרסינה אינו פוגע בעמידות השן, כך שאתם יכולים להמשיך לאכול כרגיל ללא כל חשש לשברים.

  • שחזור שן 

צריכים סתימה אך חוששים שהיא תפגע באסתטיקת הפה שלכם? טיפולי שיניים אסתטיים מבטיחים לכם פיתרון יעיל במיוחד. הליך שחזור שן מאפשר לכם ליהנות מסתימה מותאמת במדוייק לחלל הפה שלכם כך שניתן יהיה להתגבר על הבעיה הרפואית ללא פגיעה באסתטיקה. אנשים רבים כיום בוחרים לעבור טיפול שחזור שן במטרה להבטיח את בריאות השן שלהם ללא התפשרות על המראה הכללי שהסתימה מעניקה לשן המטופלת. חשוב להדגיש ולומר כי טיפול זה מעט יקר יותר בהשוואה לסתימה רגילה, חשוב להביא זאת בחשבון לפני שבוחרים את הטיפול.

  • כתרים אסתטיים

לא מעט אנשים נדרשים לכתרים על שיניים שונות בחלל הפה שלהם. עד לפני מספר שנים כלל הכתרים כללו גב ממתכת או מזהב, מה שבלט מאוד ופגע באסתטיקה של חלל הפה. צריכים לעשות כתרים ורוצים לשמור על האסתטיקה? חשוב לדעת כי כיום ניתן לייצר כתרים אסתטיים שישמרו על המראה של חלל הפה שלכם. בשנים האחרונות כל עולם הטכנולוגיה הרפואית עובר שינויים ושיפורים רבים. כיום ניתן לייצר כתר מיוחד העשוי זירקוניה בהתאמה אישית לחלל הפה שלכם. מערכות מתקדמות יודעות לייצר כתר אסתטי ומתאים במדוייק למראה השן שהוא מכסה, כך שלא ניתן לראות הבדל בין השן האמיתית לבין הכתר שהולבש עליה.

  • השלמת שיניים שבורות 

 

השיניים נשברו? זה לא סוף העולם. כיום בעזרת טיפולי שיניים אסתטיים ניתן להשלים שברים בצורה מקצועית שתחזיק מעמד במשך שנים ארוכות. ישנן לא מעט שיטות להשלמת שברים בשיניים, ולכן אם אתם נדרשים לטיפולי שיניים אסתטיים למטרת השלמת שברים, מומלץ לערוך בירור מעמיק אודות כלל השיטות הטובות ביותר בשוק. בעידן האינטרנט תוכלו לקבל מידע רב אודות השיטות השונות תוך מספר דקות בודדות. אל לכם להתעצל, ערכו את כל הבדיקות הנדרשות עד שתמצאו את הטיפול המתאים ביותר שישלים לכם כל שבר בקלות ובמהירות. חשוב להדגיש כי ההשחמה עדינה, כך שצריכים לנהוג בזהירות עם שיניים הכוללות השלמות שונות. 

  • יישור שיניים 

אולי אחד הטיפולים השכיחים ביותר בענף טיפולי שיניים אסתטיים הוא טיפול יישור שיניים. אנשים רבים כיום בוחרים בטיפולי יישור שיניים למטרות אסתטיות. הביקוש הגדול הוביל את הרופאים ליצור שיטות מתקדמות המאפשרות לרבים לערוך יישור שיניים ללא הגבלות כלל. עד לפני מספר שנים השיטה הרווחת הייתה הצמדת קוביות הכוללות גומיות וברזלים לכלל השיניים. שיטה זו הצליחה לייצר תוצאות טובות, אך פגעה רבות באסתטיקה של כל חלל הפה. מעבר לכך, כלל הבוחרים בהליך יישור שיניים בעזרת קוביות מתכת מוצמדות סבלו מקשיים בעת האכילה, בעיות דיקציה ושלל הגבלות למשך כל שנות הטיפול. רוצים להשלים את הליך יישור שיניים בקלות, במהירות וללא הגבלות כלל? חשוב שתכירו את השיטות המתקדמות ביותר שקיימות כיום.

הכירו את השיטות המתקדמות ביותר ליישור שיניים 

בין כלל השיטות המתקדמות ביותר ניתן למנות את הגשר השקוף, הגשר הפנימי והגשר הנשלף. הגשר השקוף דומה מאוד לגשר הקוביות שמוצמדות לשיניים, רק שהיתרון שלו הוא שהוא שקוף. העובדה שהוא שקוף הופכת אותו להרבה פחות בולט ומאפשרת לכלל הבוחרים בו לשמור על האסתטיקה בחלל הפה. השיטה השניה של גשר פנימי טובה עוד יותר ומאפשרת לכלל הבוחרים בו לשמור על אסתטיקת פה ללא כל פגיעה. שיטה זו כוללת הצמדת קוביות גשר לחלק הפנימי של השיניים, מה שאומר שכלל לא רואים את הגשר. חשוב להדגיש כי שיטה זו אף היא כוללת בעיות דיקציה קלות ושלל הגבלות במהלך כל שנות הטיפול. השיטה השלישית והמתקדמת ביותר היא שיטת הגשר הנשלף. שיטה זו כוללת פלטה מותאמת בדיוק רב לחלל הפה של המטופל. את הפלטה ניתן להכניס ולהוציא מהפה ללא כל בעיה, מה שמאפשר למטופלים לשהות ללא גשר כלל. 

כמה זמן הפלטה צריכה להיות על השיניים? כ 16 שעות בכל יממה. כלומר, אתם רוצים לאכול ללא תחושת מגבלה? אתם יכולים להוריד את הפלטה ולאכול בחופשיות מלאה. צריכים להרצות בפני קהל וחוששים לעשות זאת עם גשר על השיניים? אתם יכולים להוריד את הפלטה למהלך כל ההרצאה.

חייבים לעבור השתלת שיניים? חשוב לא לדחות את הטיפול!

פנו אלינו עכשיו לשיחת ייעוץ וקבלת הצעה ללא התחייבות:

רות מנחם
רות מנחם

מנהלת המרכז להשתלות וטיפולי שיניים, עם ניסיון עשיר בתחום השתלות השיניים. אנו במרכז מזמינים את כל הלקוחות להתרשם מהטיפולים הייחודים הניתנים במרפאה שלנו. אצלנו תמצאו מגוון פתרונות ודרכים לבצע השתלת שינויים בצורה המקצועית ביותר.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!