מרכז המומחים להשתלות וטיפולי שיניים

השתלת שיניים בגבעת שמואל


השתלת שיניים בגבעת שמואלהשתלת שיניים היא טיפול חדשני שהפך לאחד התחומים המובילים והמבוקשים בשנים האחרונות. מדובר בטיפול מורכב מאוד וקיימות מגוון שיטות וטכנולוגיות חדשניות המאפשרות לבצע השתלת שיניים. על השתלת שיניים בגבעת שמואל נרחיב במאמר הבא. 

 

השתלת שיניים בגבעת שמואל- מה זה?

השתלת שיניים היא טיפול חדשני ומורכב שהפך לאחד הטיפול המובילים. השתלת שיניים למעשה החליפה את הצורך בשיניים תותבות. בטיפול זה, משתילים שתלים דנטליים בחלל הפה שתפקידם להחליף את השיניים הטבעיות. בטיפול השתלת שיניים, רופא השיניים יקבע את השתלים הדנטליים למקומם ויחבר אותם ללסת. על ידי טיפול זה, מראה הפה יהיה טבעי ותתאפשר לעיסה של מזון קשה.  קיימים מצבים בהם לא ניתן לבצע השתלת שיניים. אלה יכולים להיות מצבים בהם יש בעיות מקומיות בלסת, חוסר עצם באופן קיצוני, מחלות כלליות או במצבים בהם המטופל נוטל תרופות שפוגעות בריפוי העצם. 

השתלת שיניים מתבצעת בדרך כלל תחת הרדמה מקומית והמטופל יוכל לחזור לביתו כבר באותו היום. קיימים מקרים המצריכים השתלת שיניים תחת הרדמה כללית כמו מחלות קשות, פחד מטיפולי שיניים ועוד. במקרים אלה ניתן לשלב טיפולי שיניים נוספים, במידה שיש צורך, תחת אותה הרדמה. על ידי כך ניתן להפחית את מספר הביקורים למרפאת השיניים. עם זאת יש לקחת בחשבון שלא בכל מרפאה ניתן לבצע הרדמה כללית וחשוב שיהיה את הציוד המתאים ואת הצוות הרפואי המתאים. 

השתלת שיניים בגבעת שמואל- מה הסיבות?

יש מספר סיבות המצריכות השתלת שיניים-

 

השתלת שיניים בגבעת שמואל- הכנה 

השתלת שיניים מצריכה פרוצדורות כירורגיות שונות. לכן, לפני ההשתלה על רופא השיניים לבצע הערכה כללית הכוללת גם צילומי רנטגן. בהערכה שיבצע רופא השיניים  הוא יבחן את המצב הרפואי של המטופל, אילו תרופות הוא נוטל, האם יש לו מגבלות מסוימת בשל מחלה כלשהי (מחלת לב, סוכרת ועוד) ועוד. במידת הצורך הרופא ירשום למטופל מרשם לאנטיביוטיקה שיהיה עליו לקחת לפני ההשתלה על מנת למנוע זיהום. לאחר מכן, רופא השיניים יבדוק מה מצב עצם הלסת ביחס למספר השיניים החסרות. 

 

השתלת שיניים בגבעת שמואל- כיצד זה מתבצע?

השתלת שיניים מתבצעת במספר שלבים ויכולה לקחת מספר חודשים. הסיבה לכך היא שיש צורך להמתין לריפוי מלא של עצם הלסת ולבניית העצם סביב השתלת לפני שממשיכים בעבודה השיקום. 

השתלת שיניים כוללת את השלבים הבאים-

מומלץ להגיע ליום ההשתלות עם מלווה שיוכל להסיע אתכם לאחר הטיפול, שכן לפעמים לא מצליחים לנהוג. כמו כן חשוב להשאיר את היום למחרת פנוי על מנת שתוכלו לנוח. 

 

השתלת שיניים בגבעת שמואל- מהו שתל דנטלי?

שתל דנטלי הוא שן מלאכותית המושתלת בתהליך השתלת שיניים. הצורך בשתלים נובע ממספר סיבות, כפי שציינו קודם. חשוב שהשתלת השיניים תרגיש, תתפקד ותראה כמו שן טבעית. 

השתלים הדנטליים מאפשרים לשמור על הפה במראה אסתטי והם שומרים את המבנה הכללי של הפה. השתלים הדנטליים בדרך כלל יותקנו בקו החניכיים על מנת לשמור על המבנה הכללי של הפה. השתלים מראים ומתפקדים ממש כמו שיניים טבעיות. 

השתלת שיניים בגבעת שמואל- כמה זה עולה? 

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר שהמחיר תלוי במגוון גורמים שונים. 

המחיר הממוצע להשתלת שיניים בגבעת שמואל נע בין 700 שקלים לבין 4,500 שקלים לשתל, בהתאם לסוג השתל הנבחר. ההמלצה שלנו היא לקבל הצעת מחיר משני רופאים לפחות, על מנת לקבל מושג על המחירים בשוק.  

Exit mobile version