Site icon מרכז המומחים להשתלות וטיפולי שיניים

איך לטפל בשיניים שלכם – יולי גולדמן

קרדיט תמונה: freepik

היגיינת פה טובה חשובה לבריאות הכללית שלכם. צחצוח שיניים וחוט דנטלי מדי יום יכולים לסייע במניעת עששת, מחלות חניכיים וריח רע מהפה שלכם. בפוסט זה בבלוג, נספק כמה טיפים כיצד לטפל בשיניים שלך כדי שתוכל לשמור עליהן בריאות ונראות נהדר.

 

רוב האנשים יודעים שעליהם לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום. עם זאת, אנשים רבים אינם יודעים כיצד לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי בצורה נכונה. בפוסט זה בבלוג מאת מרפאת שיניים גולדמן, נספק כמה טיפים כיצד לטפל בשיניים שלך כדי שתוכל לשמור עליהן בריאות ונראות נהדר תמיד בכל מצב.

 

איך לצחצח שיניים כמו שצריך

כדאי לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום – רצוי בבוקר ובלילה לפני השינה. כאשר אתה מצחצח שיניים, השתמש בכמות משחת שיניים בגודל אפונה על מברשת השיניים שלך. כוונו את מברשת השיניים בזווית של 45 מעלות לכיוון קו החניכיים והשתמשו בתנועות סיבוביות עדינות. הקפד לצחצח את המשטחים הפנימיים של השיניים שלך, כמו גם את משטחי הלעיסה של השיניים האחוריות. לירוק את משחת השיניים לאחר שתסיים לצחצח.

 

כיצד להשתמש בחוט דנטלי בצורה נכונה

שימוש בחוט דנטלי עוזר להסיר רובד וחיידקים בין השיניים שצחצוח לבד לא יכול להגיע אליהם. אתה צריך להשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום, רצוי בלילה לפני שאתה הולך לישון. קח כ-18 אינץ' (45 ס"מ) של חוט דנטלי וסובב את רובו סביב אצבע אמצעית אחת. הפוך את השאר סביב אותה אצבע מצד שני. החזק את החוט בחוט חזק בין האגודלים והאצבעות. הנח את החוט בין השיניים באמצעות תנועה עדינה קדימה ואחורה. עקמו אותו לצורת C מסביב לכל שן ומתחת לקו החניכיים. השתמש בקטעים טריים של חוט דנטלי בזמן שאתה עובר משן לשן. לירוק את החוט לאחר שתסיים להשתמש בחוט דנטלי.

 

טיפים נוספים לשמירה על בריאות השיניים

בנוסף לצחצוח שיניים וחוט דנטלי מדי יום, יש דברים נוספים שתוכלו לעשות כדי לשמור על בריאות השיניים. הנה כמה עצות וטיפים:

 

– תזמן בדיקות וניקוי שיניים קבועים אצל רופא שיניים. פנייה לרופא השיניים שלך לבדיקות סדירות חשובה כדי שניתן יהיה לתפוס את כל הבעיות בשיניים מוקדם ולטפל בהן.

 

– להפסיק לעשן. עישון מזיק לבריאות הפה שלך מכיוון שהוא מגביר את הסיכון למחלות חניכיים ועששת.

 

– לאכול תזונה בריאה. אכילת תזונה מאוזנת טובה לבריאותך הכללית, כולל בריאות הפה שלך. הקפידו לאכול הרבה פירות, ירקות ודגנים מלאים והגבילו חטיפים ומשקאות ממותקים.

 

– ללבוש מגן פה. אם אתה עושה ספורט, חשוב ללבוש מגן פה כדי להגן על השיניים שלך מפציעה.

 

– השתמשו במשחת שיניים פלואוריד. פלואוריד מסייע להילחם בעששת על ידי הפיכת השיניים שלך לעמידות יותר בפני התקפי חומצה. חשוב להשתמש במשחת שיניים פלואוריד בעלת כמות הפלואוריד המתאימה לקבוצת הגיל שלך.

 

– השתמשו במחזיקי חוט דנטלי. אם אתה מתקשה להשתמש בחוט דנטלי רגיל, אתה יכול לנסות להשתמש במחזיק חוט דנטלי שהוא מכשיר פלסטיק שמחזיק את החוט עבורך.

 

– לשתות הרבה מאוד מים. שתייה מרובה של מים טובה לבריאות הכללית שלכם והיא יכולה גם לעזור לשטוף מזון וחיידקים שעלולים לגרום לחורים.

 

סיכום:

צחצוח שיניים וחוט דנטלי בקביעות חשובים מאוד לשמירה על היגיינת הפה. בפוסט זה בבלוג, סיפקנו כמה טיפים כיצד לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי כדי לשמור על בריאותן ונראות נהדר. זכור לצחצח לפחות פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר!

Exit mobile version